AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Det sies at kvinner skal spise ca 2000 kalorier i døgnet. Men er ikke dette veldig individuelt? Jeg er en liten kvinne (158 cm og 51 kilo) er det vrkelig meningen at jeg kan spise like mye som min veninne som er 20 cm høyere enn meg og selvfølgelig mye tyngre (men med ca samme BMI)... Krever ikke er større "maskineri" mer energi enn et lite "maskineri" eller er det så små forskjeller? Anonymous poster hash: e5c1c...e22
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jo, det sier vel seg selv at høyde, vekt og aktivitetsnivå avgjør hvor mye man bør spise. Derfor man sier "ca". Anonymous poster hash: 25721...36a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Det sies at kvinner skal spise ca 2000 kalorier i døgnet. Men er ikke dette veldig individuelt? Jeg er en liten kvinne (158 cm og 51 kilo) er det vrkelig meningen at jeg kan spise like mye som min veninne som er 20 cm høyere enn meg og selvfølgelig mye tyngre (men med ca samme BMI)... Krever ikke er større "maskineri" mer energi enn et lite "maskineri" eller er det så små forskjeller? Anonymous poster hash: e5c1c...e22 Jeg beklager, men du er jo forunderlig lite oppdatert. Hvordan kan du unngå å få med deg helt elementær informasjon? Hele nettet florerer av kostholdsråd, BMI-kalkulatorer, og som du tydeligvis ikke har sett, kaloribehovkalkulatorer. Anonymous poster hash: 85ff5...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå