Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en fyr flørtet en god stund, og flørten eskalerte. Jeg var oppriktig interessert i ham (noe jeg innrømmet overfor han), men det kom for en dag han bare var ute etter en flørt. Jeg er nå totalt over ham, og kan ikke skjønne hva det var jeg så i ham. Allikevel er jeg redd for å møte ham på gata, redd for hva han tenker om meg, at han tenker jeg var innbilsk. Men er det egentlig å være innbilsk å tro at noen liker deg når han sender deg søte meldinger, viser at han tenker på deg, bryr seg om deg, og heller ikke legger skjul på at han (tilsynelatende) har lyst på deg?

Spørsmålet mitt er vel egentlig om det er forståelig at jeg trodde han ville noe mer, og at det nødvendigvis ikke er jeg som har tråd feil?

Anonymous poster hash: 00ca0...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke gjort noe dumt. Det ikke noe galt i å forelske seg og vise det.

Men å lure noen med meldinger mm det er råttent, det er nok heller han

som burde være flau. Om han blir flau hvis dere treffes på gaten er nok

avhengig om er en total drittsekk, eller om flørten mellom dere gikk lenger

enn det han hadde tenkt.

• Liker 4
Skrevet

Løgn er dessverre vanskelig å helgardere seg mot. Og for mange er det altfor lett å lyve om både det ene og det andre. Råttent er det å lyve for å forlede andre. Men man kan heller ikke lese hodene til folk.

Du har ingenting å skamme deg for. Du prøvde og håpet, men fyren viste seg å være en drittsekk som kun ønsket seg sporadisk sex så lenge han selv gadd. Stygt gjort av fyren.

Om du så møter han på gata kan du bare overse fyren. Det er det beste og verste du kan gjøre mot han. Bare lat som han ikke er der.

En som ikke behandler deg som en prinsesse i både ord og handling skal ikke være din prins (og vice versa).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...