AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg og kjæresten har det så perfekt som det går an å ha det! (Føler vi ikke alle det? He-he) men uansett, vi forteller hverandre alt, vi jor ikke sammen, men sender minst en melding i timen fra vi står opp til vi legger oss. Jepp, ikke er like, men vi føler det passer oss og vårt forhold å holde på slik. Uansett, der hvor jeg jobber treffer eg på mange mennesker, og får et par ganger i løpet av en arbeidsuke flørtende hendvendelser.. Senest en i dag, prøvde en fyr å hinte til.. Jeg vet ikke, å be meg ut? Vennskap? Uansett så tok jeg hintet og fortalte med engang at jeg har en forloved for å avise han fort, da sa han "å neeei" og han skjønte at han hadde fått rødt kort så han dro med engang. Som sagt forteller vi hverandre ALT, men er så redd for å fortelle disse småtingene (vi er begge MEGA sjalue av oss, og er redd for at han skal bli lei seg.) og nå har alle disse "små hendelsene" bare blitt til et stort fjell! Det er så mange små hendelser jeg bare vil fortelle for å slippe denne dritt følelsen jeg har. Men er redd hva han kommer til å tenke, for jeg hadde syntes det hadde vært rart om situasjonen hadde vært snudd, at han plutselig skulle komme med maange hendelser sånn plutselig, hadde tenkt hvorfor fortalte du ikke om disse før/med engang? Også er det dette at jeg bare for et sekund, drømmer meg bort enten med vedkommende eller kanskje hvis jeg ser på en tv-serie.. Er dette helt unormalt? Jeg vil ikke og derfor har jeg så syyykt dårlig samvittighet!Anonymous poster hash: 43f90...ed2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Voks opp. Anonymous poster hash: 70e66...b11 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 He he, dere er så unge Husker da vi kyssa og sa til hverandre jeg elsker deg mange ganger om dagen…. Det er ikke unormalt det du tenker nå og det du føler…sånn er vi mennesker, men så lenge du bare tenker det er det helt ok, og nei det er ikke noe du skal fortelle til kjæresten din og du skal ikke ha dårlig sammvitighet for det. Vi alle kan ha egne fantasier men det betyr ikke at vi vil at de skal være virkeligheten. og det at noen andre spør deg ut er vel ikke din skyld og hvorfor skal du fortelle det til den andre personen, bare for å gjøre han sjalu. Lev livet og nyt den vi har bare en, sp vidt jeg vet Anonymous poster hash: 86c29...8bc
MarianneE Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Ikke for å være kjip, men er du 15år, eller??? hva skal du gjøre den dagen dere får ekte problemer eller motgang? 2
kari2 Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Ikke fortell ham dette, det har ikke noe for seg. Ikke har du opplysningsplikt heller. Du risikerer bare å gjøre ham usikker. Man forteller ikke hverandre absolutt alt. Du gjør jo ikke noe galt i disse situajonene, så det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå