Milla Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jaja, overskriften er så som så.. Poenget er at jeg først fikk en jentekatt som er sterilisert, ca 1,5 år gammel, og for en måned ca siden fikk jeg en ny kattunge (jentepus) som nå er snart 4 måneder gammel. Greia er at babypus "drikker"melk av storepus, som selvfølgelig ikke har noe melk i pattene sine... Det værste er jo at de begge ser ut til å "nyte" dette, ligger og maler og vasker hverandre, altså er dette seriøst normalt?? Har hørt litt med andre og de mener det ikke er bekymringsverdig, men dette syns jeg er på kanten rart, merkelig og nesten litt...ekkelt? Veldig søtt og koselig at de bånder og kommer overens, men really...??
Dolly-Duck Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 helt normalt, de aller fleste katter vokser det av seg. Det er slik de koser:) 2
Shira Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Bare dytt ho vekk. Ho slutter med det etterhvert.
edderkoppdame Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 hva er problemet? Storekatten har adoptert kattungen, steller den og du synes det er ekkelt? Noe liknende skjedde hos en venninne da det kom valp i hus og den fikk melk i pattene, de sov sammen og "moren" stelte valpen. Vokste det av seg med tiden. Kan virkelig ikke forstå at dette skal være noe annet enn positivt. 8
MarenogAron Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Synes det hørtes søtt ut jeg. Vær glad de kommer så godt overens. Bare la de fortsette, de slutter av seg selv når minstepus blir større. 1
Milla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2014 Takk for svar :-) Ser selvfølgelig ikke på det som noe negavtivt, blir vel heller bekymret fordi jeg lurer på om ikke alt er som det skal, eller at hun "mangler" noe, siden hun søker kos på "mammavis" :-)
Zzyzx Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Et kull kattunger vi hadde en gang gjorde det samme, men på sin onkel. Det var hakket særere. Han gikk og la seg oppi kassa hver gang kjetta var på do eller spiste, og alle kattungene sutta av hjertens lyst på pelstuster på magen hans. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 er da bare koslig det Jeg har en katt, som er 5 år nå, som har en fast plass på pelspleddet vårt som han suger på han STORKOSER seg når han holder på Anonymous poster hash: 2be7d...aa0
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Jaja, overskriften er så som så.. Poenget er at jeg først fikk en jentekatt som er sterilisert, ca 1,5 år gammel, og for en måned ca siden fikk jeg en ny kattunge (jentepus) som nå er snart 4 måneder gammel. Greia er at babypus "drikker"melk av storepus, som selvfølgelig ikke har noe melk i pattene sine... Det værste er jo at de begge ser ut til å "nyte" dette, ligger og maler og vasker hverandre, altså er dette seriøst normalt?? Har hørt litt med andre og de mener det ikke er bekymringsverdig, men dette syns jeg er på kanten rart, merkelig og nesten litt...ekkelt? Veldig søtt og koselig at de bånder og kommer overens, men really...?? Ok, så katten er moderlig. Bra er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå