AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Frykter du noe? I så fall, hva? Selv er jeg redd for høyder og krypdyr Anonymous poster hash: 55498...306
Solstrålemamma Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Edderkopper er ekle men..dykke og være under vann er mitt svar. Klem !
Poppie Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Bli klemt sakte ihjel, drukne og reise med fly. Edit: Må legge til at jeg er redd for det å være redd mest av alt...jeg frykter ikke døden, men jeg vil ikke være redd før det skjer. Endret 14. mars 2014 av Allegro
Gjest Kv84 Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Å lære noe, for så at andre skal ta å fortelle meg om det og trykke meg ned fordi de kan mer. Bli dyttet foran t-banen At foreldrene mine skal si det hater meg Å bli slått ned av lyn Å gråte foran andre
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er uteolig redd eller rettere sagt jeg har en sinnsyk angst når det kommer til sprøyter. Først nå når jeg er 20år så har jeg klart å ta blodprøver.. før det så har jeg ikke tatt noen av sprøytene jeg egentlig skulle hatt på ungdomsskolen etc pga min ekstreme angst...Anonymous poster hash: b37b1...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå