Aelwyn Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Den Maggie Kjolen ble i første omgang i dyreste laget for oss... :-( Men føler Victorias kjolen min er like fin jeg.... Funnet den på Ebay, den er splitterny og koster kun 1300 inkl frakta!
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Den var aldeles nydelig, og absolutt best med jakken på.
Måne Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Den var aldeles nydelig' date= og absolutt best med jakken på. :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Måne Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Den var jo veldig rimelig også, men husk på at det kommer toll og moms i tillegg :-)
¤Tiili¤ Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Denvar kjempenydelig, likte den definitivt best med kåpen på! :-)
Pip Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Enig med mange her - elegant og vakkert med den kåpa!
*Emma* Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 ikke om kjolen blir sendt som gave. Er du sikker på det? Hvis gaven er over en viss sum skal den uansett tolldeklareres. Det var ihvertfall beskjeden jeg fikk da jeg ringte tollvesenet for å spørre om fortolling på kjøp av brudekjole i utlandet. Jeg har ei venninde i NY så jeg spurte hvordan det var om en slik kjole ble sendt til meg som gave...og han sa at om verdien av kjolen var over x (husker ikke hva) så skulle den uansett fortolles - gave eller ikke. (Uansett blir det jo billig da! HVis den koster 1300,- må du først legge på 24% som er norsk mva og så må du legge på 13.7% av dette som er tollsatsen for en brudekjole. Totalen blir da ca 1830 som fremdeles er mye billigere enn noen kjole du finner her i landet....) Jeg kan selvfølgelig ta feil - jeg mener hvis du har sjekket og fått vite at det går greit - men hvis ikke du har det ville jeg tatt en liten dobbeltsjekk!
Bokalven Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 Soet kjole, men personlig tror jeg at jeg heller ville hatt en halvsirkelkappe med hette fremfor kaapen, men det er meg...
Cajsa Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 Soet kjole, men personlig tror jeg at jeg heller ville hatt en halvsirkelkappe med hette fremfor kaapen, men det er meg... Enig! Det skal nemlig jeg ha...
Bokalven Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 Enig! Det skal nemlig jeg ha... Aha, saa kaapen foelger ikke med?
Cajsa Skrevet 3. juni 2004 #20 Skrevet 3. juni 2004 Jeg skal ikke ha den kjolen, men en kåpe som du nevner, Lunacia.. Bare var enig i at en sånn kåpe er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå