Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hva er tipsene deres? Hvordan kommer man seg gjennom det? Var et stygt brudd.. Desperat jente her som ikke vet hvor hun skal gjøre av seg..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Gi deg tid til å la følelsene gå sin gang. Gi deg selv litt kvalitetstid. Gå ut med venner, lag mat, strikk en genser. Hev hodet og gå videre. Det er tungt, det er vanskelig, men det er sånn jeg taklet det til slutt. Fylte tomrommet med gode venner og hobbyer/aktiviteter. Tok meg tid til å være glad i meg selv og ja. Som sagt så ordnet det seg til slutt. Det knytes litt i magen når jeg støter på x'n i butikken, men jeg hever hodet og går videre. Anonymous poster hash: dd5a9...dd2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Kan du campe hos familie/venner eller evt. få en venninne til å sove hos deg noen dager? Det hjelper godt på å ikke være alene i begynnelsen. Når du kjenner angsten ta deg og du føler deg helt forlatt, si til deg selv høyt at det kommer til å gå over. Det føles gjerne ikke sånn akkurat nå (det vet vel vi alle som har vært der), men etterhvert vil kjærlighetssorgen gå over. Ta deg tid til å sørge, men pass på at du ikke lar deg gå inn i en spiral med dårlige tanker. Det beste tipset jeg kan gi er å holde seg opptatt med andre ting, jobb, venner, hobbyer. Og også det jeg skrev om å minne seg på at den forferdelige følelsen du sitter med nå kommer til å slippe taket etterhvert. Du overlever dette Anonymous poster hash: 67585...24a
Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Har helt ærlig ikke så mange gode venner.. I tillegg sliter jeg med depresjon så har vanskelig for å finne på ting..
Stueloff Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Les ei god bok. Det hjalp ihvertfall for meg å rømme inn i en annen verden.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Tving deg til å gå ut. Jogg eller gå en lang tur hvis du ikke driver med annen sport. Eller ta en tur i svømmehallen. Da føler man seg litt bedre. Jeg bestemte meg da jeg ble dumpet på å få en sunnere og strammere kropp. Det var et mål jeg konsentrerte meg om og der hjalp meg gjennom det.Anonymous poster hash: 0b832...f41
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Tenk på alt det negative om han! Anonymous poster hash: b6ed5...364
happiest Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Vanskelig å komme gjennom... Jeg gjorde egentlig ikke så mye, prøvde bare å gå videre. Jeg fortsatte å være sosial med venner, fikk mer tid til trening (var jo noe positivt). Jeg prøvde å tenke mest mulig positivt. Jeg forstod hvorfor han slo opp, og nå etter en stund så har jeg innsett at vi kanskje ikke passet så bra sammen og at jeg sikkert ikke harr trivdes i forholdet så mye lenger enn han heller... Men slik er det jo ikke med alle.
Omnivore Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Jeg var også deppa når jeg ble dumpet. Små ting gjorde dagen bedre. At naboen sa hei ved postkassa, at bollene mine ble gode og passe fluffy, at jeg gikk en hel mil og kronen på verket. Jeg klarte å strikke en lue! Små seire på vei til et bedre liv. Ang nære venner så må du vel ha noen venner? Spør om de vil være med på cafe eller noe slikt? De blir sikker bare positivt overrasket over at du tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Hva skjedde egentlig? Anonymous poster hash: 26615...4c6
Mrs Smith Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 Han gjorde det slutt med meg helt plutselig og brått fordi jeg var irritert, men skjønte etterhvert at det handlet om at han vil være fri i russetiden. Tusen takk alle sammen! Tenkte jeg skulle begynne å trene kanskje..:-) Hva skjedde egentlig? Anonymous poster hash: 26615...4c6
Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Oi jeg er ikke så veldig flink på det her inne, hehe!
MajorasMaske Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Finn ut hva du gjorde feil og rett på det.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Oi jeg er ikke så veldig flink på det her inne, hehe! Skjønner det er vondt, men kanskje det egentlig er til det beste for deg. Nå kan du treffe en som er mye bedre! Anonymous poster hash: 26615...4c6
Gjest Seajewel Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Finn ut hva du gjorde feil og rett på det. Hva faen er det for en ting å si? 6
Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Finn ut hva du gjorde feil og rett på det. Jeg har prøvd alt, la meg helt flat og sa jeg gjorde hva som helst, men ble fortsatt avvist. Uansett vil jeg ikke ha han tilbake, jeg vil komme meg over han.. 1
Nattjenta Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 For det første; og for det andre; Om han gjorde det slutt fordi han vil være fri i russetiden, så tror jeg du skal være glad du er kvitt han. 3
Gjest Isabellag56 Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Jeg var også deppa når jeg ble dumpet. Små ting gjorde dagen bedre. At naboen sa hei ved postkassa, at bollene mine ble gode og passe fluffy, at jeg gikk en hel mil og kronen på verket. Jeg klarte å strikke en lue! Små seire på vei til et bedre liv. Ang nære venner så må du vel ha noen venner? Spør om de vil være med på cafe eller noe slikt? De blir sikker bare positivt overrasket over at du tar kontakt. Som sagt så sliter jeg med depresjon(før det ble slutt), og har veldig vanskelig for å ville dra ut på ting..
Neva Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Finn på masse med venner og familie, og kanskje gjør noe hvor du må utfordre deg selv litt, som å melde seg på et klatrekurs, eller lære seg noe nytt. Noe i den duren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå