FantasDick Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg skal ha nye Converse, men vil ha to par.. Et par hvite og et par sorte (tror jeg), men klarer ikke bestemme om jeg vil ha høye eller lave? Tror jeg liker de hvite best i high tops, men synes begge er fine. Samtidig like jeg også de svarte i high tops, men skulle kanskje hatt et par lave.. Har et par lave i grå nå, bruker de ganske mye, men synes de er litt vanskelige å kombinere.
Galactica Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Hvis du vil se ut som en skikkelig fjortis bør du velge høye hvite. 4
Neteas Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Hvite lave, og svarte høye... Har et par høye koksgrå.. Som jeg sa til søstra mi i går, har man et sånt par har man alle sko man trenger, i ett par;D ser ikke bra ut, men. 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 I overskriften trenger du hjelp til å bestemme farger, men i HI trenger du hjelp med å bestemme lav eller høy versjon? Min mening er ihvertfall at hvite og sorte er det desidert kjipeste fargene som er mulig å velge De jeg er mest fornøyd med i mitt cornverse-sortiment er et par blodrøde, kongeblå, knall turkis-blå og militærgrønne Har ikke mindre enn 13 par, men ikke et eneste par hvite eller sorte (men det er nå min smak da)
FantasDick Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2014 Neteas; tror du er inne på noe der. Jeg synes de sorte er kulest i high tops, men tror jeg vil et par lave også, så da får det kanskje bli de hvite. Har bestilt de svarte i high tops nå. Noz, din flisespikker. Jeg skrev at jeg trodde jeg ville ha et par sorte i tillegg til de hvite, så feel free til å komme med andre forslag. Synes jo at de er fine i de fleste fargene, men jeg tror dessverre at de ikke vil bli så mye brukt.. Kunne tenkt meg et par i militærgrønt, det er passende i garderoben min. Synes også de røde er kule, men samboeren min liker ikke rødt så jeg velger å holde meg unna røde klær/sko (av helt egen fri vilje - han har ikke sagt et pip annet enn at han ikke synes det er fint). 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Lave, synes jeg er finest Jeg har brukt Converse i mange år nå, men ble tilslutt lei av at "alle" gikk i de samme skoene. Derfor har jeg kjøpt med et par lave converse dainty. Synes også at de er mer nette og feminine. Det eneste negative er at de er litt små i størrelsen. Anonymous poster hash: b4b2d...2ba
Gjest Superwoman! Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Jeg synes de lave er mer behagelig å gå i, så hadde valgt de av begge. sitter også finere på med trange bukser, da buksen ikke sklir opp.
Gjest Snow Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Hvite høye, svarte lave. Eller ta begge i lav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå