Gå til innhold

Norske menn store egoister?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er norske menn noen store egoister? Hvilke jenter vil dem ha? Hvordan går dem frem for å bli kjent med/sjekke opp en jente? Eller venter dem helst på at jenta/kvinnen skal ta initiativ? Er norske menn gentlemen, eller ønsker dem å være gentlemen?

Anonymous poster hash: e72ad...ca0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har vi alle forskjellige personligheter. Men generelt sett ønsker vel de å være gentlemen. Du kan også ta kontakt om du vil, men som regel tar vel de kontakt.

Anonymous poster hash: 1e5e1...c93
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som skrev dette innlegget, håper at mange norske menn tar seg tid til å svare.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig tar vi kontakt, men det er forbeholdt for kvinner med et pent utseende.

Anonymous poster hash: 4d6b2...c0b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Venter på å høre fra flere.

AnonymBruker
Skrevet

Er norske menn noen store egoister? Hvilke jenter vil dem ha? Hvordan går dem frem for å bli kjent med/sjekke opp en jente? Eller venter dem helst på at jenta/kvinnen skal ta initiativ? Er norske menn gentlemen, eller ønsker dem å være gentlemen?

Jeg er dame, så jeg kan ikke svare på vegne av norske menn... uansett kan vel ikke én norsk mann svare på vegne av alle menn. Mitt inntrykk er det motsatte av innledningsspørsmålet ditt, men det finnes nok noen egoister og drittsekker - det gjør det i alle land. På generell basis liker jeg norske menn. De er ikke så veldig pågående, og jeg må jobbe litt mer enn jeg har vært nødt til i andre land for å få en på kroken (ølbriller telles ikke!), men når jeg først har fått meg en type eller en date, har det som regel vært verdt det. Selvsagt har jeg brent meg noen ganger, men det betyr ikke at mitt syn på norske menn påvirkes av de negative erfaringene mine, for de har vært i mindretall.

Anonymous poster hash: fa9ed...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg synes norske menn kan være kjedelige. Men selvfølgelig og forhåpentligvis alle er jo ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Bare for å legge til, det er mange pene norske jenter og utenlandske jenter som bor i Norge, men alikevel mener jeg det jeg skriver innlednigsvis, norske menn er store egoister, litt tafatte.

Venter på flere svar fra dere menn.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig tar vi kontakt, men det er forbeholdt for kvinner med et pent utseende.

Anonymous poster hash: 4d6b2...c0b

AnonymBruker
Skrevet

Føler for skrike ut min frustrasjon over norske menn, er det flere jenter som føler det sånn?

Skrevet

Kan meddele at flesteparten er ganske høye på seg selv.

Tenker dette hele tiden: Liksom please gutter, se på meg og så tar du en titt på deg selv, jeg er uten tvil alt for bra for deg.

Skrevet

Bare for å legge til, det er mange pene norske jenter og utenlandske jenter som bor i Norge, men alikevel mener jeg det jeg skriver innlednigsvis, norske menn er store egoister, litt tafatte.

Venter på flere svar fra dere menn.

TS

Hvordan mener du norske menn er egoistiske? Har du eksempler?
AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje jeg tenker det samme om deg? Eller tror dere at jenter her inne ikke er gode nok?

Men det er jo helt absurd å tenke sånn når man ikke vet hvem hverandre er,da blir det jo bare synsing og gjetning. Jeg ser ikke ille ut.

Skrevet

Nei, mener ikke det. Noen menn er helt urealistiske, bitre og desillusjonerte, men det er ikke forbeholdt en nasjonalitet. På samme måte er det noen kvinner som har urealistiske forventninger og har null selvinnsikt, uavhengig av opphav.

Finner derimot de fleste norske menn noe tafatte (på samme måte som at jeg finner norske kvinner ganske maskuline og 'bossy').

Hvor mye gentlemen de er kommer an på hvem du sammenlikner med.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange menn er egoistiske. Eksempler? Hva mener du? Har du ikke vært borti egoistiske menn? Nei, ikke alle er det. Men jeg synes norske menn er litt tafatte i forhold til å ta initiativ. Dem venter ofte på at jenta skal gjøre det tror jeg. Ikke alle men de aller fleste.

Hvordan mener du norske menn er egoistiske? Har du eksempler?

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg der at mange norske menn er tafatte, og mange norske kvinner er "bossy"

TS

Nei, mener ikke det. Noen menn er helt urealistiske, bitre og desillusjonerte, men det er ikke forbeholdt en nasjonalitet. På samme måte er det noen kvinner som har urealistiske forventninger og har null selvinnsikt, uavhengig av opphav.

Finner derimot de fleste norske menn noe tafatte (på samme måte som at jeg finner norske kvinner ganske maskuline og 'bossy').

Hvor mye gentlemen de er kommer an på hvem du sammenlikner med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke sett eller opplevd at en jente har vist initiativ eller tatt kontakt til nå.

Er vist mannfolk som må gjøre det meste på den fronten.

P.S (Gjelder ikke alle)

Anonymous poster hash: 8dd52...c75
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg der at mange norske menn er tafatte, og mange norske kvinner er "bossy"

TS

Spørst veldig hvor du er. Om du er mer i bygdestrøk, vil du nok oppleve at de er mer pågående og tøffe skal være. Fordi metrokulturen ikke er der, i vertfall ikke enda. Disse bygdetøffingene finner du mange av, det er noe annet enn bytøffinger og, fordi de har løftet en finger i sitt liv.

Anonymous poster hash: 1e5e1...c93

Skrevet

Føler for skrike ut min frustrasjon over norske menn, er det flere jenter som føler det sånn? Anonymous poster hash: e72ad...ca0

Jeg er kvinne, men skjønner ærlig talt ikke problemet. Norske menn tar initiativ, men de bruser ikke sånn med fjæra som menn fra en del andre land gjør. Jeg synes dette er helt supert, da jeg lett blir lei og halvparanoid av å bli sjekket opp konstant.

Generelt sett synes jeg de er flotte, fantastiske, laidbacke og behagelige å være sammen med.

Det finnes selvfølgelige en del egoistiske, tåpelige og tafatte individer blandet dem, men det gjør det jo overalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange har iallefall vanvtittig høye krav til åssen dama skal se ut, selv om de ser ut som et helvete selv.

Anonymous poster hash: 726c4...b1a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...