Gå til innhold

Jeg leier kjellerleilighet av en familie. Søsteren til huseieren døde i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier som sagt hos en fin familie, mann, barn og to gutter på 10 og 14 år. Helt nylig mistet hun jeg leier av søsteren sin av kreft. I begynnelsen/midten av 30åra.

Mitt forhold til de jeg leier av er ikke helt sånn "venninneforhold", selv om vi nok er trygge på hverandre om det skulle være noe spesielt. Jeg får julegaver av de, og den yngste gutten i huset har stadig vært på besøk hos meg.

Jeg ken jo ikke gjøre noe med dette dødsfallet. Og de må takle denne sorgen og meningsløse hendelsen. Men har dere noen synspunkter på hva jeg burde- eller ikke burde gjøre? Jeg var så vidt oppe og leverte sjokoladekjeks og et lys, og det satt ho pris på. Men de har mange rundt seg, nære venner og familie.

Men hva er best for deg om jeg gjør? At jeg kanskje holder meg litt på avstand så det ikke virker masete? jeg vil bare hjelpe med ting, og jeg kan være god å prate med. Praktiske ting kan jeg hjelpe med.... hva som helst egentlig. om jeg skriver det ned på et kort, blir det kanskje litt "for mye" for de, om dere skjønner? Jeg blir så usikker på hva de ønsker

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er best å holde vanlig oppførsel. De har folk rundt seg og du er en utenforstående.

Anonymous poster hash: b0b3b...ab3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo si at om det er noe (praktisk) du kan hjelpe med så kan de si i fra. Og at du er der om det skulle være noe annet. Men siden du sier de har familie og venner rundt seg så er nok det nok. Så sier de nok i fra visst det skulle være noe mer.

Anonymous poster hash: 774c2...277
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...