Gå til innhold

Avstandsforelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er avstandsforelsket i en veldig spesiell person som står nær til meg.

Han er 22 jeg, 19. Når vi snakker sammen virker han omgjengelig. Han er hyggelig av seg og virker som en skikkelig kjerneperson, bare noen av grunnene jeg er så tiltrukket til ham. Han og jeg jobber på samme arbeidsplass. Vi har en god tone og alt virker egentlig fint - bortsett fra en ting. At han aldri starter kontakten med meg, det er alltid jeg som initierer samtalen. I starten var dette klart spennende, jeg følte at jeg har noe å jakte på, noe å søke etter, og i øynene hans så jeg også at han likte det.

Han vier ikke meg like stor oppmerksomhet som han gjorde før og jeg føler at han overser meg totalt. For eksempel, hvis jeg spør i kantina om noen har lyst på småkaker, later han som om at han ikke hører meg. Eller hvis jeg også er der og noen andre kommer bort til oss, kan han begynne å snakke med de i stedet for meg, og forventer da meg å dra videre etter når det er beleilig for ham. Jeg synes det er egoistisk og det begynner å minne meg om at han egentlig er en skikkelig drittsekk. Vi snakket om det han mener det samme, men sier det er min skyld.

Jeg er fortsatt forelsket i ham. Det er som en plage, en pest som er lagt over meg. For samtidig som jeg avskyr denne skikkelsen som har tatt form foran meg, er det fortsatt en del av meg som sier at jeg vil ha ham og at jeg elsker ham. Jeg har det så vondt nå, for jeg skjønner ikke hvorfor ting måtte være slik. At det er jeg som legger hele mitt hjerte i hannes hender og han, som misbruker denne tillitten. At jeg flere ganger har ærklert min kjærlighet til denne mannen, at jeg har lovt ham min kjærlighet og troskap. Jeg har gitt ham alt. Og dette er slik han lønner meg.

Anonymous poster hash: f7f83...671
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? hjelp pls.

Anonymous poster hash: f7f83...671
AnonymBruker
Skrevet

Høres dessverre ut som om du bør trekke deg litt tilbake her. Du vist din interesse, så nå er det opp til ham i hvordan ting skal gå fremover. Ut i fra det du forteller her, høres det ut som om han har mistet interessen. Hvis du prøver å unngå ham i den graden det er mulig, bare være avslappet og tilbaketrukket fra ham, kan det hende han reagerer på det. Uansett ville jeg sagt at det beste kan være å trekke seg tilbake fra ham - med mindre han tar kontakten. :-)

Anonymous poster hash: 23838...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...