AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Føler du at du er forandret på noen måte? Jeg bodde 6 år i utlandet, fullstendig oppslukt i den kulturen jeg var i, både i forhold til språk, jobb, omgangskrets, partner etc. Jeg hadde selvsagt kontakt med familie og venner hjemme i Norge ny og ne, men jeg hadde ingen norske venner der jeg var. Nå når jeg bor i Norge igjen føler jeg at jeg ikke helt passer inn her lengre. Det er akkurat som om jeg ikke helt "klikker" så godt med mange nordmenn, og jeg savner en litt mer lidenskaplig væremåte slik jeg utviklet i utlandet. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Anonymous poster hash: 4a370...89d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Ja har det slik selv, men bodde ikke i utlandet mer enn 18 mnd. Det går over. Anonymous poster hash: 8f898...bd4
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Ja, og jeg endte med å flytte ut av Norge igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 bodde tre år i utlandet, og opplevde det samme. Det gikk over nå er jeg bare veldig takknemlig for hvor lett jeg har det her. og jeg er blitt sosialist Anonymous poster hash: 9f6cb...7c2
LilleTulla Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Har også bodd 6 år i utlandet, og signerer innlegget ditt ts. Føler det samme!
Gjest Elseby13 Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg bodde 4 år i Afrika og vel tilbake i Norge forundret følgende meg: Ingen sier hei på bussen. Det er om å sitte lengst mulig fra andre. Mange avis-forsider/reklamer/tv-programmer viser bilder av lettkledde kvinner. Noe som førte til at jeg fikk litt dårlig selvtillit. Mye baksnakk på arbeidsplassen, spesielt der det er mye damer. Nordmenn tar lett på sex, har mange partnere og havner raskt til sengs med ny partner.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg opplever at jeg er mye mer takknemlig for godene i Norge, for tryggheten og da spesielt kvinners/jenters frihet til å velge og å bestemme over eget liv. Jeg har begynt å forstå hvorfor så mange land, media og politikere er begynt å se til Norge. Norge har noe som svært få andre land har. Selvfølgelig finnes det problemer her som må ordnes opp i, men vi har en frihet som vi må lære oss å sette stor pris på. Anonymous poster hash: 8f898...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå