Gå til innhold

Noen som har brukt fillers til sinnarynken? Del veldig gjerne erfaringer og tips til meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg ser nå at denne rynken bare går en vei, den blir større . Det plager meg såpass at jeg tenkte å forhøre meg om å få bruke fillers. Jeg har ganske bra hu ellers med lite rynker og ikke store porer, så det hadde hjulpet myyyye å bli kvitt denne saken. Del gjeren tips og erfaringer med meg er dere snille:-)

Anonymous poster hash: 6e8cb...c9a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fillers?

Anonymous poster hash: ba88a...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Butox?

Anonymous poster hash: ba88a...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Botox!! Filler kun om den er veldig dyp.

Anonymous poster hash: 97c24...f70

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Har en lang og dyp en. Det ble brukt Botox. Kjempefornøyd. De sa den varte ca 8 mnd, men min varte i 8 mnd. Skal ta ny snart.

Filler ble brukt til de små over munnen.

Anonymous poster hash: 9ab66...e19
AnonymBruker
Skrevet

Restylane har jeg brukt på min sinnarynke..Senest for 6 mnd siden. Tar vel en ny uti mai måned tenker jeg.Har også brukt dette på andre steder i ansiktet og i leppene.. Men jeg er opptatt av at det skal se naturlig ut,så jeg vil heller at man tar litt i første omgang og så eventuelt komme tilbake for å ta mer etthvert hvis jeg ikke blir helt fornøyd. Ingen får bare " kjøre på" hos meg.Det er ofte ikke så mye som skal til heller.

Anonymous poster hash: 3a3bd...a58
AnonymBruker
Skrevet

Botox på min og er kjempe fornøyd ! Ser ikke alltid bekymrer og sint ut lenger, dessuten er det deilig og ikke alltid dra bryna sammen når jeg konsentrerer meg, ser på tv, leser osv...

Anonymous poster hash: 9a468...66f

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har tatt dette, hvor gamle er dere sånn ca?

Anonymous poster hash: 92e22...7a5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som er trådstarter er 38, men skulle tatt det myyye fær. Den har irritert meg i mange år. Fikk den her rynken allerede i 20 årene, 27 tror jeg. Resten av huden er fin, så det kommer til å hjelpe mye å få bort denne rynken.

AnonymBruker
Skrevet

Botox første gang som 39 åring.

Varte i ca 6 måneder og jeg tar det nå med 6-8 måneders mellomrom.

Anonymous poster hash: 42b6f...ed7
AnonymBruker
Skrevet

Botox første gang som 39 åring.

Varte i ca 6 måneder og jeg tar det nå med 6-8 måneders mellomrom.

Anonymous poster hash: 42b6f...ed7

Samme her!

Hadde et botoxopphold på nesten et år, men nå har jeg tatt regelmessig.

Også Restylane to ganger for å få mindre sur munn og fylle ut furene fra nesen ned mot haken.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her!

Hadde et botoxopphold på nesten et år, men nå har jeg tatt regelmessig.

Også Restylane to ganger for å få mindre sur munn og fylle ut furene fra nesen ned mot haken.

er du åpen om det? jeg som trådstarter, kommer ikke til å være det for folk her jeg bor er så fordomsfulle mot restylane og botox. må vel dra til oslo for å gjøre det? noen som vet om noen som er gode på dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jepps!

Er 41 og tar ca to ganger i året. Ser helt naturlig ut, minus rynken mellom brynene!

Anonymous poster hash: b21c8...247
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er åpen om det. Jeg sjekker ikke inn på botox-klinikken, men om noen sier jeg holder meg godt/ser fresh ut, forteller jeg hvorfor.

Det har vært litt smitteeffekt i omgangskretsen. Selv om de SA jeg ikke trengte det...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Har en lang og dyp en. Det ble brukt Botox. Kjempefornøyd. De sa den varte ca 8 mnd, men min varte i 8 mnd. Skal ta ny snart.

Filler ble brukt til de små over munnen.

Hva kostet botoxen og restylanen. Ble du fornøyd med leppa og ble det synlig og "hovent"?

Anonymous poster hash: d9036...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg går koster ett område med botox 1900, billigere jo flere områder man tar. Restylane er en del dyrere, begynner på 2500 for 0.5 ml.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg går koster ett område med botox 1900, billigere jo flere områder man tar. Restylane er en del dyrere, begynner på 2500 for 0.5 ml.

Men man trenger vel ikke så mye restylane for å fylle i rynkene OVER leppa, skal jo ikke fylle i selve leppa.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke åpen om det. Vet ikke hvorfor. Tatt det gradvis. Det er når du tar så lite at det ser naturlig ut at det blir bra.

Tatt sinnarynken, de fra nesen og ned...så tok jeg de på overleppen.

kan jo bli dyrt med årene, så når jeg blir eldre vil ja ta et minilift i ansiktet kirurgisk.

En som skre om fordommer. Tror det er misunnelse. Jeg gjør det for velværens skyld. Jeg så så sinna og trett ut.

Har vært i diskusjoner med folk, uten at jeg selv har sagt så mye. De største motstanderne er de som bruker penger på dyre møbler, dyre produkter for å bevare skinnmøbler,opppussing av hjemmet, mens de selv ser ut som trette mus. Bare huset skinner, så kan de godt fallere selv. Blitt såpass voksen at jeg prioriterer penger på meg selv, enn døde ting i huset

AnonymBruker
Skrevet

Men man trenger vel ikke så mye restylane for å fylle i rynkene OVER leppa, skal jo ikke fylle i selve leppa.....

Man betaler en pris pr ampull, og den minste er 0.5 ml. Behandleren finner SIKKERT noen flere steder man kan fylle på litt, bare for å få brukt den opp? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke åpen om det. Vet ikke hvorfor. Tatt det gradvis. Det er når du tar så lite at det ser naturlig ut at det blir bra.

Tatt sinnarynken, de fra nesen og ned...så tok jeg de på overleppen.

kan jo bli dyrt med årene, så når jeg blir eldre vil ja ta et minilift i ansiktet kirurgisk.

En som skre om fordommer. Tror det er misunnelse. Jeg gjør det for velværens skyld. Jeg så så sinna og trett ut.

Har vært i diskusjoner med folk, uten at jeg selv har sagt så mye. De største motstanderne er de som bruker penger på dyre møbler, dyre produkter for å bevare skinnmøbler,opppussing av hjemmet, mens de selv ser ut som trette mus. Bare huset skinner, så kan de godt fallere selv. Blitt såpass voksen at jeg prioriterer penger på meg selv, enn døde ting i huset

Haha, trette mus, ja der fikk du sagt det :fnise:

Anonymous poster hash: 8cf70...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...