AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hei. katten vår er ca 7 måneder (vi fant henne hjemløs så er ikke sikker) nå har vi merket to små utvekster ved frambeina, nesten inn mot magen (vanskelig å forklare) de ser ut som to pupper, den ene har vokst litt lenger ut, jeg kjente litt på det, og såg at når jeg trykte et som en kvise så kom det lenger ut, så da stoppet jeg med engang, og så såg jeg samme på andre siden, bare at der var det et hull, og på vei og komme ut.. de er svarte.. hva i alle dager er dette? får katten nye pupper etter en viss alder? (hun reagerer forresten ikke på at jeg er borti) velger og skrive som anonym kun fordi at forklaringen min var helt på tryne Anonymous poster hash: 97158...cfa
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Høres ut som sår som kanskje har blitt betente? Eller jursvulster? Fettkuler? Uansett hva dette er, så bør du ta den med til dyrlege. For dette høres ikke normalt ut. Anonymous poster hash: 149d9...04e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 takk for svar, vi skal ringe imorgentidlig hva er jursvulster? det er så rart, for på ene sidet er det et åpent hull, og under er det en sann "pupp".. skjønner ingenting, og tenker det er rart det er på begge sidene Anonymous poster hash: 12e68...ff5
Omnivore Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg vet ikke med katt, men hos hund kan man få hudormer slik som på mennesker og de merker man ikke før de kan minne om en ørliten, sort brystvorte (altså betydelig større en en normal hudorm hos mennesker). Når man klemmer så kommer det ut talg slik som hos mennesker. kan det være dette katten har?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Nye brystvorter får de ikke. Men det kan jo ha vært noe der som er blitt større nå når hun er blitt kjønnsmoden. Forsøk gjerne å ta et bilde av det. Sikker på at hun ikke er drektig? Er hun kastrert? Anonymous poster hash: 2b65d...219 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Jeg vet ikke med katt, men hos hund kan man få hudormer slik som på mennesker og de merker man ikke før de kan minne om en ørliten, sort brystvorte (altså betydelig større en en normal hudorm hos mennesker). Når man klemmer så kommer det ut talg slik som hos mennesker. kan det være dette katten har? tengte det kunne vær noe slikt jeg og,men turte ikke presse ut mer siden jeg ikke vet hva det er.. og så er det rart det er på samme plass på andre siden..trodde det var en flott med det samme medn der er det ikke ts Anonymous poster hash: 12e68...ff5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Nye brystvorter får de ikke. Men det kan jo ha vært noe der som er blitt større nå når hun er blitt kjønnsmoden. Forsøk gjerne å ta et bilde av det. Sikker på at hun ikke er drektig? Er hun kastrert? Anonymous poster hash: 2b65d...219 hmm merkelig.. hun er ikke kastrert nei, men har ikke vert ute alene siden 17 januar (bare i band med meg) så drektig kan hun ikke vær. kan prøve ta bilde av det Anonymous poster hash: 12e68...ff5
Gjest Lille-pus Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Ta katten til vetrinæren. Det du beskriver klarer jeg ikke få noe fonuftig ut av desverre, - men bruk nå ikke fokus på å ta bilder. Legg det fokuset ditt i å få vetrinærtime og få dette undersøkt. Og mens du er der hos vetrinæren så bestiller du kastreringstime, og om hun ikke alt er vaksinert så vaksinerer du samtidig.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Ok, hvis hun ikke er kastrert enda så er jo saken grei - da er det bare å bestille time til kastrering og be om en helsesjekk i forkant, så kan veterinæren se på utvekstene du funderer på. Ingen vits å utsette kastrering når du likevel har noe annet du kan ha bruk for å spørre veterinær om (Men flott at hun ikke er ute alene/løs når hun ikke er kastrert! ) Anonymous poster hash: 2b65d...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå