AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg blir gal snart! Det ble slutt mellom meg og eksen for lenge siden. Men min mor tror at det kan bli noe igjen og prater om han hele tiden. Jeg sier vi ikke er noe særlig sammen og ikke kommer til å bli sammen igjen - men hun gir seg ikke. Hun nevner han til og med i familiebesøk osv...Ikke så hyggelig for meg når hun bringer fram gamle minner... Jeg prøver å ignorere når hun snakker om han, og jeg prøver å avkrefte hele tiden og si at det er ikke vits å mase. Må jo nesten nevne at jeg er i tenårene, så det var jo ikke et kjempeseriøst forhold. Skjønner jo hvis vi hadde vært sammen 10 år liksom... Hva skal jeg si til henne som får henne til å holde kjeft? Anonymous poster hash: e8e5b...502
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Haha, dere er i tenårene? Herrefred. Ignorer henne, det går nok over. Anonymous poster hash: 26ea1...e3b
Mrs Smith Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Vi var sammen ca. 6mnd...så ble jo aldri noe seriøst. Og det er 1år siden det ble slutt. Hun har mast siden da... TS Anonymous poster hash: e8e5b...502
Weewiwee Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Vi var sammen ca. 6mnd...så ble jo aldri noe seriøst. Og det er 1år siden det ble slutt. Hun har mast siden da... TS Anonymous poster hash: e8e5b...502 Si klart i fra til henne at du ikke vil ha noe mer snakk om han.
Medusa13 Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Sikkert en hun følte seg trygg på at du var sammen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå