Sissa Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Nå er det andre kvelden på rad at snuppa vår våkner ca 1,5-2t etter hun er lagt og hun ligger i senga å hyler. Jeg har tatt ho opp for å trøste, men det hjelper ingenting. Jeg har tatt ho med ut i stua, men det virker ikke som hun er våken, hun bare spenner seg, fekter med armer og hyler. Jeg prøver å snakke rolig, stryke på og roe ho ned, men ingenting hjelper. Når hun ellers våkner på nettene står hun i senga og kommer med et ''Heeeiii'' når jeg kommer inn. Jeg syns det er kjempe vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, hun er helt hysterisk. Ikveld endte det med at hun fikk en flaske med velling, etter vi hadde prøvd lenge å roe ho uten et snev av hell. Noen her som har erfaring med natteskrekk og har noen tips?
Niennas Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Jentungen vår som ble 2 i desember har perioder med nattskrekk. Har du sett denne videoen? http://m.youtube.com/watch?v=UQXJWzLjzLk Vi synes iallefall det var god trøst å se et barn reagere helt likt som datteren vår. I begynnelsen visste vi ikke helt hva det var, og gjorde en stor sak ut av det. Men greia er jo at barnet sover, man skal helst ikke gjøre noe som helst Nå går vi inn til henne, snakker rolig til henne for å se om vi får kontakt. Får vi ikke det, så sitter vi ved senga og bare passer på at hun ikke skader seg. Ungen din har det ikke fælt, hun husker ingenting av dette neste morgen forstyrr henne minst mulig, så faller hun til ro etterhvert Men det er ikke gøy :/. Edit: en teori er at nattskrekk kommer av for lite søvn. Den stemmer i vårt tilfelle i allefall Endret 14. mars 2014 av Niennas 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå