Gjest Coolaid Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Neste torsdag sender tv2 hjelper deg en repotasje hvor de sjekker hvor mange ekle bakterier det finnes på treningssenter. Her tror jeg mange kommer til å få seg en skikkelig overraskelse i form av en bakteriebombe. Hvordan tror du det står til på ditt treningssenter ?
Gjest bustyvel Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Hoho, jeg trener samme sted som Bud - og ja, jeg er veldig nøye med håndvask under og etter besøk der. Masse svette og støv, yummi.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Det programmet vil jeg ikke se. Kommer bare til å få bakterieangst. Jeg er i hvert fall nøye med både håndvask og vask av apparater, når jeg trener. Anonymous poster hash: 7cc17...7b0
Gjest Coolaid Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har trent ulike steder. Ser aldri noen med sprayflaske og papir som tørker av noe som helst. På spinning sprayer og tørker jeg av selv.
Gjest Sitronen Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 På mitt (gamle) treningssenter tror jeg det er ganske bra. De fleste sitter på håndklær som dekker både sete og rygg, og de fleste vasker også etter seg.
Gjest Superwoman! Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg går også på elixia, og sprayer og tørker av det jeg bruker. Dette gjør faktisk flesteparten av de jeg ser på senteret også. Har heller ikke lagt merke til mye støv ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå