Gå til innhold

Tips til fine helsvarte antrekk uten korte skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
I forbindelse med jobb trenger jeg en del pene, tekkelige helsvarte antrekk. Jeg kan altså ikke bruke korte skjørt, korte kjoler eller shorts. Jeg er bare 160 høy og 20 år gammel og føler litt alle "tillatte" alternativer får meg til å se veldig tantete ut.
Jeg er generelt helt gjennomsnittlig tror jeg.. Jeg er ganske slank, men kanskje litt mer baktung enn fremtung. Ellers prøver jeg ofte å fremheve midjen min, for den liker jeg. Jeg er generelt ikke så god på å kle meg og er egentlig åpen for alt av stiler, så lenge det er tekkelig :)

Noen som har noen tips? Bilder, blogger el?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tro om ikke en figursydd drakt med litt freshe slag og en kort, innsvinget jakke kunne være noe?

Jeg har ikke noen bilder for hånden nå i kveld, men jeg har dem helt tydelig inne i hodet mitt akkurat nå.

Får dere bruke farver i f,eks. bluser/skjorter, topper?

Spør fordi du ikke sier noe om det, og det garantert blir feil dersom jeg skal gjette.

Edit: Dette er en blazer modell som er litt utenom det vanlige, men det er formelt pent samtidig som det ikke er like stivt og tantete.

Dette bare som en idè på blazer modeller som finnes.

WOALTJ840002BLK_4_large.jpg

Endret av Lille-pus
Skrevet

Asos har ofte mye fint, og har også en egen kjolekategori; Work.

Skrevet

Det må være heelt svart, ikke hvitt eller noen annen farge dessverre... Et annet problem er at jeg må løfte armene en god del (musiker), og sliter derfor litt med ettersittende blazere :/ Men tusen takk for fine linker :)! Merker jeg har sett på litt mer ungdommelige antrekk, så det å få en litt mer profesjonell vri på det var ikke så dumt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...