AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hei! Jeg slo opp med kjæresten for et år siden, vi kuttet kontakten når jeg flyttet for et halvt år siden. Var så å si sammen frem til da, selv om det egentlig var slutt. Jeg har litt vanskelig for å gi slipp. Han var knust etter bruddet. Etter et halvt år med lite kontakt fra min side, kom jeg hjem på ferie og vi møttes. Alt var som før, vi kysset han holdt meg i hånden osv. Så kjente jeg at jeg fortsatt hadde følelser for han, og fortalte dette til han. Han avviste meg, og sa han ikke ville ha noe forhold nå, og var usikker. Men han ville være venner. Vi snakket ikke sammen på 5 uker, sa jeg trengte tid til å komme meg videre. Så møttes vi kort igjen for å hente gjenglemte ting. Jeg latet som om alt var bra og at jeg hadde kommet meg videre. Etter det sendte han en meld og sa det var koselig å se meg igjen, og prate med meg. Og spurte meg om jeg hadde funnet en annen. Han tok kontakt igjen noen dager etter, denne gangen på snapchat(en app man kan sende bilder og skrive tekst på.) Vi holder en samtale gjennom hele dagen via denne appen. Og hvis jeg ikke svarer sender han en ny. Han er ganske aktiv på snapchat med andre og kan jeg se. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hvordan ville dere tolket dette? Er han interessert? Hvorfor vil han snakke med meg gjennom hele dagen, vite hva jeg gjør osv hvis han bare vil vi skal være venner. Er ikke normalt å ha så mye kontakt med eksen. OG er det noen her som har funnet tilbake til hverandre etter et brudd? Anonymous poster hash: 4d0b4...8de Anonymous poster hash: 4d0b4...8de
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Hm.. jeg og eksen min snapper hele tiden, jeg er på hans bestevenn liste - faktisk helt øverst, og mellom oss ble det slutt for 2 år siden, han har til og med ny samboer Men vi har aldri gjort noe i etterkant, er bare koselig å holde kontakten på en måte, siden vi nesten aldri treffes og vi hadde et veldig rent brudd Vi var forresten sammen i 2 år. Jeg er ikke interessert i han på den måten lenger, men siden vi har vært sammen i en sånn periode har vi mye lik humor og felles interesser. Aldri noe dirtysnaps eller noe heller Kanskje han bare vil holde litt kontakt? Han har jo avslått deg og slått opp.. På tide å komme seg videre... Anonymous poster hash: 320e1...ee8
Vill Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Eg tenker at stort sett er det ein god grunn til at det blir slutt, og at dei problema som oftast er der om ein finn tilbake til kvarandre igjen. Men det finnes alltid unntak. Eg og ein eks var plutselig sammen igjen, og eg var veldig forvirra. Det var så trygt, velkjent og fint å kysse og bli holdt rundt av han igjen (sjølv om det var eg som slo opp med god grunn). Det varte nokre måneder til før eg endelig klarte å komme meg vekk. Han var forøvrig ikkje heilt god.. Så det var ingenting å samle på. Men poenget er at han var framleis den samme etter vi slo opp og vart sammen igjen. Og det kunne ikkje eg leve med. Min forrige eks.. Eg er nok av typen som har funnet meg i alt for mykje og tenkt "han er jo grei ooog..?" samtidig som eg har gitt sjanse etter sjanse.. Då eg til slutt bestemte meg for at no var det nok, gjekk det ikkje lange tida før eg møtte drømmemannen. Eg hadde vore ganske ferdig med eksen min lenge, men hadde bestemt meg for å vere singel leenge. Alle menn var så teit.. Så kom drømmemannen, og vi har no vore sammen i to år, bur sammen, og vi er begge ganske sikre på at det blir oss to og barn, bil og hus etterkvart. Aldri hatt det bedre. Det eg prøver å seie (her eg sitter midt på natta etter å ha sovna på sofaen i ettermiddag og sove til langt på kveld) er at du må kjenne godt etter. Kva var grunnene til bruddet? Vil dei samme problema vere der no? Dette er ting du må tenke gjennom. Kva han tenker..? Det er ikkje godt å seie, men eg trur han er litt interessert siden du er interessert. Trur ikkje eg hadde satsa på at det varte om dåke fann sammen igjen. Forstår det sånn at det var du som slo opp? Han vart veldig såra, og har nok brukt mykje tid på å komme over det. Å finne sammen igjen kan bli vanskelig emosjonelt. Det finnes unntak, og det går av og til bra.. Men det er jo unntaket? Om du blir sammen med han igjen og ting ikkje varer, så skal du ikkje vere sur på deg sjølv. Då har du iallefall prøvd, og kan gå vidare og vere sikker og uten anger. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Eg tenker at stort sett er det ein god grunn til at det blir slutt, og at dei problema som oftast er der om ein finn tilbake til kvarandre igjen. Men det finnes alltid unntak. Eg og ein eks var plutselig sammen igjen, og eg var veldig forvirra. Det var så trygt, velkjent og fint å kysse og bli holdt rundt av han igjen (sjølv om det var eg som slo opp med god grunn). Det varte nokre måneder til før eg endelig klarte å komme meg vekk. Han var forøvrig ikkje heilt god.. Så det var ingenting å samle på. Men poenget er at han var framleis den samme etter vi slo opp og vart sammen igjen. Og det kunne ikkje eg leve med. Min forrige eks.. Eg er nok av typen som har funnet meg i alt for mykje og tenkt "han er jo grei ooog..?" samtidig som eg har gitt sjanse etter sjanse.. Då eg til slutt bestemte meg for at no var det nok, gjekk det ikkje lange tida før eg møtte drømmemannen. Eg hadde vore ganske ferdig med eksen min lenge, men hadde bestemt meg for å vere singel leenge. Alle menn var så teit.. Så kom drømmemannen, og vi har no vore sammen i to år, bur sammen, og vi er begge ganske sikre på at det blir oss to og barn, bil og hus etterkvart. Aldri hatt det bedre. Det eg prøver å seie (her eg sitter midt på natta etter å ha sovna på sofaen i ettermiddag og sove til langt på kveld) er at du må kjenne godt etter. Kva var grunnene til bruddet? Vil dei samme problema vere der no? Dette er ting du må tenke gjennom. Kva han tenker..? Det er ikkje godt å seie, men eg trur han er litt interessert siden du er interessert. Trur ikkje eg hadde satsa på at det varte om dåke fann sammen igjen. Forstår det sånn at det var du som slo opp? Han vart veldig såra, og har nok brukt mykje tid på å komme over det. Å finne sammen igjen kan bli vanskelig emosjonelt. Det finnes unntak, og det går av og til bra.. Men det er jo unntaket? Om du blir sammen med han igjen og ting ikkje varer, så skal du ikkje vere sur på deg sjølv. Då har du iallefall prøvd, og kan gå vidare og vere sikker og uten anger. Lykke til! Takk for svar:) Jeg har tenkt mye på det, snart 4 måneder. også en god stund før jeg tok kontakt igjen ved juletider. Jeg gjorde det slutt på grunn av flytting, og at jeg følte jeg ikke hadde de rette følelsene for han. Trodde jeg da.. Han gjorde alt for meg, ville gjøre alt for å få meg tilbake. Kanskje løpet bare er kjørt. Han var bare god og snill, gjorde ingen ting galt. Men etter bruddet gjorde han noe jeg ikke satte så veldig pris på. Men det har jeg tilgitt. Er bare så usikker. Tenker hver dag at nå må jeg bare slutte å svare, men da får jeg vondt i magen og blir dårlig av bare tanken. Men er også redd for at han bare snakker med meg til han finner noen annen. Hvis han ville hatt meg tilbake burde han bare sagt det. Jeg er også øverst på snapchat listen hans, vet ikke om det har så mye å si.. TS Anonymous poster hash: 4d0b4...8de
Vill Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Eg er også redd han bare har deg der til han finner nokon andre. Det kan jo vere vanskelig for han å føle seg trygg i eit forhold når det har blitt slutt ein gang før?
Gjest Awzm me Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Eksen min begynte å snakke til meg også, og er øverst på top3 på snapchat nå for tiden faktisk, og spurte meg om jeg var sammen med noen osv, men han sa han ikke hadde noe følelser eller noen ting, så tror ikke du kan tolke det som at han fremdeles har følelser bare på disse tegnene. Ville ikke fått noen forhåpninger før han hadde sagt noe om det i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå