AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg forstår ikke alltid hvorfor folk melder seg på slike program. Av og til synes jeg eksperthjelpen er skrantende og noe de fint kunne klart seg uten. Er det annen økonomisk motivasjon inne i bildet, altså - får de betalt....? Anonymous poster hash: efafd...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Hm, de får kanskje gratis hjelp til gjengjeld for at de kommer på TV? Tviler på at de får noe mer. Men hadde vært moro med en slags oppfølger av hvordan det gikk; Altså hvordan det så ut i det nye hjemmet deres, eller om de i det hele tatt fortsatt er sammen Mye kan jo skje når kameraene er skrudd av. Anonymous poster hash: 43630...61b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Mange skjønner jeg ikke helt hvorfor de har meldt seg på.. Men jeg ser jo klart av mange av de som er med virkelig trenger det. De har skyhøye forventninger til hva de kan få for sine lån, det er nok greit og være med for å få en realitycheck i markedet. Dessuten har jo mange av de vært på leting etter bolig lenge, men har alltid noe å pirke på. Da kan disse meglerne hjelpe dem å se løsninger og ting som kjøperen faktisk ikke klarer å se selv fordi de er så låst fast på at de kun ønsker seg en bestemt type leilighet. Anonymous poster hash: 48115...3f2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg forstår heller ikke dette helt, diskuterer det med mannen min hver gang vi ser på. Det er da vel bare å se på finn.no og gå på visninger selv?! Og så synes jeg de blir presset til å gå så høyt i budrundene! Spesielt av den mannlige programlederen. I en tidligere sesong ba han en dame ringe rundt til slekt for å høre om hun kunne få privatlån slik at hun kunne by mer... Litt tvilsomt, synes nå jeg. Anonymous poster hash: afd6d...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Jeg synes begge meglerne i den norske utgaven, øker presset mye mer enn nødvendig og ofte kommer med råd som er stikk i stred med de råda jeg selv har fått fra banker og eiendomsfirmaer. De skal jo lage god TV, men av og til virker det som at det går fremfor hensynet til de som er på boligjakt. Det er jo trossalt de som skal betale ned på de 100.000,- ekstra i budrundene, i 25 år, når kameraene er slått av og alle har gått hjem. Anonymous poster hash: b72f6...018 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå