Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Ekkelt?

Anonymous poster hash: d6159...9b8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en familie hvor faren er 24 år, og moren ca 34, og ungen er 4 år gammel.

Jeg tenker at hvem bryr seg så lenge de har det bra sammen? De er da enda voksne mennesker.

Anonymous poster hash: b04ac...40e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel bra, min lille søte kjæreste er 25 mens jeg er 40 år gammel mann. What ever rocks your boat...

Anonymous poster hash: 85c91...ed2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neh, dere er begge voksne.

Anonymous poster hash: 8cd23...5f4
Skrevet

Voksne mennesker, ikke noe problem.

• Liker 1
Skrevet

Funker

AnonymBruker
Skrevet

go for it...

Men husk at "lille" gutten ikke har levd ordentlig enda og det er en fare for at han plutselig blir rebelsk.

Et annet dilemma er barn.. Hva hvis han vil vente til han er 30, da er du som kvinne 40 og kanskje ferdig med den tanken.

Alt kan ordne seg og dere kan bli lykkelige uten problemer. :)

- Jeg sier liten gutt fordi min bror er like gammel og han er ikke akkurat den mest modne gutten på planeten. Ser ikke hvad han skulle kunne tilby ei dame som er 10 år eldre annet enn manndommen sin. :)

Anonymous poster hash: f136c...800
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en spennende tanke iom. at denne kvinnen sannsynligvis vil være langt mere erfaren i senga. I den alderen tar du mer eller mindre det kjøttstykket som lander på snabelen din uansett, så hvorfor ikke.

Anonymous poster hash: 442e8...a71
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært motsatt hadde vel ingen reagert?

Men ærlig talt: hva så om hun er ti år eldre? 24 -> 34 er neppe noe historisk forskjell. Så lenge de er lykkelige og har det bra sammen, så er det fint lite hva vi andre mener... egentlig skal vi vel ikke mene noe om det.

Jeg vet jo ikke hvordan disse ser ut, men det kan jo hende de ser like gamle ut også? Har en venninne som er 32 som fortsatt må vise bevis når hun kjøper øl... og hun ser bedre ut enn de fleste på 20.

Anonymous poster hash: 44e30...601
Skrevet

Hadde det vært motsatt hadde vel ingen reagert?Men ærlig talt: hva så om hun er ti år eldre? 24 -> 34 er neppe noe historisk forskjell. Så lenge de er lykkelige og har det bra sammen, så er det fint lite hva vi andre mener... egentlig skal vi vel ikke mene noe om det.Jeg vet jo ikke hvordan disse ser ut, men det kan jo hende de ser like gamle ut også? Har en venninne som er 32 som fortsatt må vise bevis når hun kjøper øl... og hun ser bedre ut enn de fleste på 20. Anonymous poster hash: 44e30...601

Jesus da!!! Er vel ikke utseende som er den største utfordringa når det gjelder aldersforskjell

Skrevet

Det er mye rart folk syns er ekkelt skjønner jeg, ei på 34 kan ta seg mye bedre ut enn ei på 24. Blir det da ekkelt hvis en mann på 24 dater en dame på 24 som ikke tar seg så bra ut? Alder er et tall!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at så lenge dere er på samme plass i livet, har samme verdier og ønsker, så er det fint det. Verre om han ikke vil ha barn før om ti år mens du helst vil ha barn så fort som mulig. Men jeg har en singel kamerat på 34 år og en gift kamerat på 26 år som er tobarnsfar, så de kommer jo i alle varianter. Så lenge dere passer sammen så er jo begge voksne. Bare du ikke prøver å manipulere og forme ham inn i noe han ikke vil, det skjer jo innimellom med par hvor det er store aldersforskjeller. F eks 20 år gamle jenter som manipuleres inn i graviditeter av en 10 år eldre samboer når de egentlig vil reise eller ta en høyere utdanning, slikt er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 14089...be5
Skrevet

Mannfolk har da funnet seg yngre damer i alle år, hvorfor skal det ikke være ok for damer også?

Skrevet

Det er mye rart folk syns er ekkelt skjønner jeg, ei på 34 kan ta seg mye bedre ut enn ei på 24. Blir det da ekkelt hvis en mann på 24 dater en dame på 24 som ikke tar seg så bra ut? Alder er et tall!

for det første er det ikke hvordan man ser ut som har noe å si.

for det andre så er ikke alder bare et tall. det kan være en pekepinn på hvor man er i livet. ei på 18 er ikke på samme sted som en på 32.

ufattelig teit å legge vekt på utseende i denne sammenhengen for det har vitterlig ingenting å si i det store bildet her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...