Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt inspirert av "bedrevitertråden" lurer jeg på hva slags forhold dere har til deres naboer?

Selv har jeg verdens vakreste naboer, spesielt et gammelt par som ikke har barn selv, var litt skeptiske til de i førsten med tanke på barna men de er bare så koslige og synes det er artig med litt barn i gata.

Og kommer ofte ut med vaffler o.lign til ungene. :-)

Her i gata hilser alle, er blide og skravler i vei.

Hyggelig er det. :P

Noen andre erfaringer med naboer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Muslingen
Skrevet

Alltid hatt gode naboer jeg. De vi leier hos nå (vi leier et lite hus) er naboene våre, og de hjelper til med alt mulig, låner bort trehjulsykkel og leketraktor, og er i det hele tatt veldig hyggelige. :)

Skrevet

Der vi bodde for to år siden var det veldig tett samhold mellom naboene, vi var ofte invitert over på kaffe og kaker i hagen og det var ikke noe problem for de små å løpe over til dem om de hadde glemt nøkkelen og ingen var hjemme.

Nå har vi flyttet og det er ikke like tett samhold her. naboene hilser så vidt når vi går forbi, men det er alt.

Skrevet

De nærmeste naboene våre har vi et kjempegodt forhold til - de kjøpte tomta av oss og er utrolig koselige og positive mennesker.

De andre naboene er eldre mennesker og de har vi et litt mer "på hils med" forhold til.. Greit nok med andre ord.

Skrevet

Vi bor i blokk da, men naboene i vår etasje er veldig hyggelige. Vi snakker sammen når vi treffes i gangen/heisen og hun som bor rett overfor har tilbudt seg å passe katten når vi reiser bort. Vi har bare hyggelige naboer faktisk og snakker ofte med mange av de som bor i de andre etasjene også, fordi vi kjenner hverandre igjen utenfor eller nede ved postkassene. Jeg har ikke noe behov for noe spesielt vennskap hvor vi besøker hverandre og slikt, men synes det er veldig koselig å slå av en prat med dem. De eldre er faktisk de hyggeligste, de yngre holder seg mer for seg selv og nøyer seg kanskje med et "hei".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...