Mekkapekka Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter en ny hverdagsveske, og hadde satt pris på litt innspill her:-) Sikler veldig på Louis Vuitton Noe GM, men er litt usikker. Jeg tenker forresten å kjøpe en pent brukt en, har sett noen på eBay. Det som jeg er usikker på, er at mange synes LV er veldig flashy.... Jeg er forsåvidt enig, men jeg har altså blitt litt forelsket i akkurat denne modellen da! Hva tenker dere her inne om LV? Bor i en relativt liten by, er redd folk vil synes jeg er "snobbete", eller at vesken er fake... Janteloven vet dere! Jeg er åpen for forslag til andre merker, men jeg vil helst ikke overstige 3500. Vesken må være i skinn, enten sort eller brun, og ha mulighet for å bruke den crossbody.
lulle Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Jeg syns ikke akkurat denne modellen av LV er noe fin. Den er jo heller ikke av skinn og koster vell kanskje mer enn 3500? Ville ikke kjøpt på e-bay...mye fake der. Syns imidlertid at lv neverfull er fin. Usikker på om jeg liker best den med monogrammer, eller dem med ruter....
Mekkapekka Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2014 Jeg syns ikke akkurat denne modellen av LV er noe fin. Den er jo heller ikke av skinn og koster vell kanskje mer enn 3500? Ville ikke kjøpt på e-bay...mye fake der. Syns imidlertid at lv neverfull er fin. Usikker på om jeg liker best den med monogrammer, eller dem med ruter.... Ja, det er mye fake på eBay. Denne modellen ser jeg ligger mellom 2500 - 4000, alt etter hvilken stand de er i. Klarer ikke bli enig med meg selv angående LV hehe.
Cottonera Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Jeg hadde faktisk akkurat dette dilemmaet for en stund siden, og bestemte meg for å droppe vesken. Etter min mening blir det litt for flashy. Jeg liker virkelig formen på vesken, men føler at logoflashen blir akkurat litt for harry. Jeg kjenner meg også igjen med det med janteloven og at man blir stempet som en snobb. Etter det jeg har erfart er det mer sosialt akseptabelt (?) å gå med slike vesker i større byer som Oslo. Om du kjøper vesken eller ikke er jo helt opp til deg, men vær forsiktig når det kommer til eBay! Du burde virkelig få autensiteten "sjekket" på The Purseforum før du bestemmer deg for å kjøpe noe.
Mekkapekka Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2014 Enig Cottonera. Takk for innspill! Jeg tror nok jeg må se etter en annen veske, selv om jeg har veldig lyst på denne:-)
skyflakes Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Enig Cottonera. Takk for innspill! Jeg tror nok jeg må se etter en annen veske, selv om jeg har veldig lyst på denne:-) Ikke bry deg om hva andre syns! Kommer selv fra en småby der folk blir litt sånn "Ehhh er den der ekte?" når jeg kommer med klær og vesker som ikke er fra Cubus. Sålenge JEG trives, kan sjalu bygdetullinger stikke meningene sine oppi der sola ikke skinner :-) Hva med Marc by Marc Jacobs? Syns de har veldig mange fine hverdagsvesker, bl.a denne Hillier Hobo: http://www.marcjacobs.com/marc-by-marc-jacobs/womens/bags-and-wallets/m0001405b/hillier-hobo?sort= Endret 14. mars 2014 av skyflakes
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre mener? Sånn jeg ser det så klarer de som faktisk har noe å si å se forskjell på fake og ekte, og de som ikke klarer det er folk man ikke burde bry seg om meningen til.. Synes den vesken er kjempefin selv, sier go for it!! Anonymous poster hash: 476cf...ccc
Jolene Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Er ingen fan av LV, de har blitt kopiert så mye at jeg tenker bare på dårlige kopier fra syden og mennesker i den kategorien når jeg ser noen med de veskene. Ellers kan jeg derimot si at hva andre måtte mene om din veske er ikke noe jeg ville vektlagt. Har fått noen blikk jeg og når jeg har reist rundt med min Christian Dior Monograme Boston bag, men vet du hva? Hva andre måtte mene bryr meg midt bak i grunn. Så lenge JEG liker designet på en veske, kan andre bare få lov til å stirre
Mekkapekka Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2014 Ikke bry deg om hva andre syns! Kommer selv fra en småby der folk blir litt sånn "Ehhh er den der ekte?" når jeg kommer med klær og vesker som ikke er fra Cubus. Sålenge JEG trives, kan sjalu bygdetullinger stikke meningene sine oppi der sola ikke skinner :-) Hva med Marc by Marc Jacobs? Syns de har veldig mange fine hverdagsvesker, bl.a denne Hillier Hobo: http://www.marcjacobs.com/marc-by-marc-jacobs/womens/bags-and-wallets/m0001405b/hillier-hobo?sort= Nei, jeg burde ikke bry meg om hva andre synes, men jeg gjør det likevel hehe. Jeg er i tilleg på søken etter jobb for øyeblikket, så å komme med en LV akkurat nå tror jeg ville blitt snakkis i nabolaget :-P Enig i at MBMJ har mye fint. Har faktisk en MBMJ preppy Hillier i oransje, bruker den mye :-)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Enig Cottonera. Takk for innspill! Jeg tror nok jeg må se etter en annen veske, selv om jeg har veldig lyst på denne:-) http://fotballfrue.no/2014/01/07/jeans-life/ hva med denne vesken? Ca lik i formen Anonymous poster hash: c93c1...046
Gjest Lille-pus Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Denne er sikkert ikke hverken 'in' nok eller dyr nok eller noe som helst annet.... men jeg synes den er annerledes, og litt fin.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Denne er sikkert ikke hverken 'in' nok eller dyr nok eller noe som helst annet.... men jeg synes den er annerledes, og litt fin. Lekker! Anonymous poster hash: 230b8...82c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 LV? Anonymous poster hash: 8a8af...536 1
nyclove Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Marc by Marc Jacobs har utrolig mange fine vesker som er enkle og fine til hverdag. Jeg synes "too hot to handle hobo" (http://www.marcjacobs.com/marc-by-marc-jacobs/womens/bags-and-wallets/m0001342d/too-hot-to-handle-hobo?sort=) er spesielt fin og har siklet etter denne i evigheter. Den ligger på rundt 4000 hvis du kjøper den i norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå