Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innendørs fest med aldersgrense 16, skal på vors med en del folk først. Det blir alltid slik at venninna mi blir sjekket opp av kjekke gutter og sånt, og jeg vil ikke være den stygge venninna hennes haha.. Bør jeg gå for løst hår eller hestehale? Rett hår, krøller eller bølger? Bukse, eller shorts og strømpebukse? Evt et litt mer hverdagslig skjørt? Har veldig få jakker, så det er ganske krise.. Hva passer seg best? Frister ikke med en svær vinterjakke.. Bør jeg ha med veske eller kan jeg droppe det? Tenker å dra på shopping i morgen og se om jeg finner noe. Alle tips mottas med stooor takk :-) vil gjerne skille meg ut LITT, men samtidig være komfortabel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fest bruker jeg alltid å fokusere med fin og mørk sminke på øynene. Nude lepper og løsvipper er et must. Går alltid med håret løst, varierer på hva jeg skal ha på meg hvordan jeg har det, men det er enten rett eller med bølger med masse volum.

Bruker alltid kjole eller skjørt + overdel og høye sko.

AnonymBruker
Skrevet

Innendørs fest med aldersgrense 16, skal på vors med en del folk først. Det blir alltid slik at venninna mi blir sjekket opp av kjekke gutter og sånt, og jeg vil ikke være den stygge venninna hennes haha.. Bør jeg gå for løst hår eller hestehale? Rett hår, krøller eller bølger? Bukse, eller shorts og strømpebukse? Evt et litt mer hverdagslig skjørt? Har veldig få jakker, så det er ganske krise.. Hva passer seg best? Frister ikke med en svær vinterjakke.. Bør jeg ha med veske eller kan jeg droppe det? Tenker å dra på shopping i morgen og se om jeg finner noe. Alle tips mottas med stooor takk :-) vil gjerne skille meg ut LITT, men samtidig være komfortabel.

Anonymous poster hash: 0717d...42b

Skrevet

Takk for svar :-) går nok ikke for kjole, det blir for kaldt og virker ikke som de andre skal pynte seg SÅ mye.. Hva tenker dere om mørk bukse, converse og en langermet jumper med boblevest over? Og et smykke, klokke ellerno.. Blir det for lite pyntet? Kunne jo gått slik til hverdags også.. Men tenkte å sote øynene og evt krølle håret. Også tar jeg med meg en veske med litt ekstra klær, drikken min og litt nødvendige toalettsaker? Noe mer jeg bør ha med? :)

Skrevet

Personlig synes jeg hestehale kan være utrooolig fint på fest. Forbinder det på meg selv litt mer som "treningsfrisyre", men har sett mange tilfeller hvor det ser ekstremt sexy ut. Antrekket du beskriver ovenfor her kan funke godt det! Ellers kan du bruke et tight høytlivsskjørt med en fin topp/genser over og/eller et pyntelig smykke i halsgropa :) Blir antrekket for enkelt kan du jo alltids kjøre på med rød leppestift!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...