Gå til innhold

Hvordan spille kortene rett denne gang..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte i sommer en fyr som jeg styret litt med. Jeg ble veldig fort VELDIG forelsket og trur jeg skremte han unna i høst. Han sa han ikke ville ha forhold.

Nå har vi snakket igjen og han har spurt om vi skal møtes igjen fordi han driver med en sport jeg også har begynt med og lurte på om vi skulle gjøre det sammen en dag.

Hvordan skal jeg spille kortene rett denne gangen for å ikke skremme han unna, ønsker ihvertfall å ha han som en venn..?

Anonymous poster hash: 14145...9e9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke spille kortene så fryktelig, når han har avvist deg en gang. Du kan jo ikke akkurat hoppe opp og ned for at han skal like deg nå!! Se meg, se meg, jeg er her. Jeg liker deg ennå..

Bruk vennefilter, og tenk på han kun som en venn. Hvor mye du enn frister deg til å tro at det er noe mer, så finn filteret igjen og vær degselv.. Ikke flørte ikke vise han at du er keen.

Han får ta intitiativ dersom han ønsker ta opp tråden. Inntil da, hold bånd på degselv og ikke lag luftslott eller store drømmer i hodet ditt..

Anonymous poster hash: ab104...ff2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS:

Godt råd :) Kjenner allerede at jeg ønsker å være nær han. Noe jeg ikke vil være når vi skal møtes siden vi skal drive med sport. Da må isåfall en av oss ta initiativet.. Skal ikke gjøre det

Skrevet

TS:

Godt råd :) Kjenner allerede at jeg ønsker å være nær han. Noe jeg ikke vil være når vi skal møtes siden vi skal drive med sport. Da må isåfall en av oss ta initiativet.. Skal ikke gjøre det

Du er sikker på han ikke har dame????

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på han ikke har dame????

Det trur jeg ikke.. Og hvis han hadde hatt dame trur jeg ikke han ville ha funnet på noe med meg. Blir litt rart med tanke på at vi styret i høst. Hadde sex sist i slutten av oktober.

Skrevet

det handler ikke om å spille kortene riktig i denne situasjonen. han ønsker ikke et forhold. ergo, han er ikke interessert i et forhold med DEG

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det trur jeg ikke.. Og hvis han hadde hatt dame trur jeg ikke han ville ha funnet på noe med meg. Blir litt rart med tanke på at vi styret i høst. Hadde sex sist i slutten av oktober.

Kan jeg bare spørre om det er Oslo dere holder til? :fnise:

Anonymous poster hash: 3801c...1bb

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bare spørre om det er Oslo dere holder til? :fnise:

Anonymous poster hash: 3801c...1bb

Nei :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det handler ikke om å spille kortene riktig i denne situasjonen. han ønsker ikke et forhold. ergo, han er ikke interessert i et forhold med DEG

Det hender da at noen ombestemmer seg.... ;).

Men jeg er enig i at jeg ikke ville ha satset for mye på at han ville gjøre det. Da hadde jeg heller prøvd å kun beholde de vennskapelige følelsene, og dersom han på noe tidspunkt tok initiativ tatt det derfra....

Anonymous poster hash: 4eca0...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...