AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Og det verste er at hun er verdens beste mamma! Jeg skjønner det ikke. Hva er det som gjør at jeg er så sint på henne i drømme? Jeg er 29 år og har bodd hjemmefra siden jeg var 19. Hver dag savner jeg mammaen min, og vi snakker sammen ofte. Vi ses også jevnlig, og jeg har et godt forhold til hele familien min, og er så glad i de. Skjønner ikke hvorfor jeg er så sint på henne (i drømmene). Jeg drømmer ofte at jeg er så hysterisk sint at jeg gråter og er helt fra meg, og bare så forbanna at jeg holder på å sprekke. I natt drømte jeg at jeg ble flau over et eller annet som hun gjorde, og tok henne med inn på et annet rom, der jeg var så rasende og gråt og klikket helt, og så slo jeg henne flere ganger med knyttneven på kroppen. Dagen blir helt ødelagt av dette. Hva kan være årsaken? Anonymous poster hash: 196e0...c80
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har hatt en lignende drøm om min mor. Og det handlet om noe grums fra barndommen som jeg var sint for. Det ble bearbeidet, og nå har jeg ikke slike drømmer mer Anonymous poster hash: c2684...78c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Men min drøm er gjentagende. Ikke helt lik, men at jeg alltid blir rasende. Jeg blir så sint at jeg kan klarer ikke å beskrive det. Og jeg føler virkelig ikke at det kan være noe grums. Hun er bare så god. Anonymous poster hash: 196e0...c80
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Det kan være noen små små ting. Bare si med deg selv at alt er ok. Så går det over. Etterhvert. Anonymous poster hash: c2684...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå