Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oi, dette var overraskende!! Trodde hun var en av de som kom til å beholde den lange flotte manken for alltid... Men hun ser jo helt smashing ut uansett... Sukk!!! Jeg vil også klippe meg så kort! Men tør ikke!!! Creds til henne som tør å skille seg ut!!!

Anonymous poster hash: 69a50...d53
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skille seg ut? Er hun den eneste dama under 45 år med kort hår?

Anonymous poster hash: 1250f...8a9

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Skille seg ut? Er hun den eneste dama under 45 år med kort hår?

Anonymous poster hash: 1250f...8a9

Sikkert ikke men jeg vil påstå at ikke så veldig mange jenter under 30 har så kort hår!?!

Anonymous poster hash: bd6eb...17c

AnonymBruker
Skrevet

Kort? Det er jo fremdeles langt nedover skuldrene.

Anonymous poster hash: 71329...fc1
  • Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke men jeg vil påstå at ikke så veldig mange jenter under 30 har så kort hår!?!

Eh, neida, kort hår er jo bare supertrendy for øyeblikket. Og da snakker jeg om virkelig kort hår, Miley Cyrus og Rihanna-kort.

Anonymous poster hash: 61c5c...e45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke akkurat si hun skiller seg så veldig ut :laugh: Er jo ganske mange som har halvlangt hår.

Anonymous poster hash: 75950...5d1
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke akkurat si hun skiller seg så veldig ut :laugh: Er jo ganske mange som har halvlangt hår.

Anonymous poster hash: 75950...5d1

I min omgangskrets har alle jenter mellom 20-35 langt hår. Mange klipper seg guttekort og tar permanent når de passerer 50 virker det som! Da får alle den der gammeldame-looken med grått krøllete hår.. Her i distriktet i hvert fall... Uansett så er det ikke mange jenter med hår over skulderlengde...

AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel bare tatt ut extensionhåret da.

Anonymous poster hash: e540e...c17

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

I min omgangskrets har alle jenter mellom 20-35 langt hår. Mange klipper seg guttekort og tar permanent når de passerer 50 virker det som! Da får alle den der gammeldame-looken med grått krøllete hår.. Her i distriktet i hvert fall... Uansett så er det ikke mange jenter med hår over skulderlengde...

Bor du på Jessheim eller?

Anonymous poster hash: 61c5c...e45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mange ekstra klikk den overskriften ga. Selv jeg gikk inn på bloggen. :laugh:

Men hvorfor har hun bilde av seg med halvlangt hår under saken om at hun har klipt seg kort?

Anonymous poster hash: 705dc...945
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er dette kort???? Hun så fin ut, mye bedre faktisk. Hun har så tynt ansikt, så megalangt falskt hår er aldri fint. De som kler hairextension best er Selena Gomez, for hun har rundt ansikt og kler da langt hår. De med smalt, tynt og langt ansikt kan ikke ha kjempelangt hår.

Men klippen til fruen er da ikke kort, tenker hun ikke på de kreftrammede?? Ufint og kalle dette kort, det er jo halvlangt.

Anonymous poster hash: 13727...4a7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der er da på ingen måte kort hår.

Anonymous poster hash: 00655...a96
  • Liker 9
Skrevet

Skikkelig kjedelig mamma-sveis var det i hvertfall! :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Linni Meister burde gjort det samme, er dritalei det lange tjafset hennes, ihjelbleika og stivt.

Anonymous poster hash: 13727...4a7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, hvor mange tråder skal det opprettes om det håret??

Anonymous poster hash: fd812...ef6
  • Liker 2
Skrevet

Hvis dét er kort har jeg fosterskalle :glare:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig at hun har stylet det på akkurat samme måten som når hun hadde langt hår.

Anonymous poster hash: 6453d...46d
  • Liker 8
Gjest crazycatlady
Skrevet

ENDA en tråd om ff? Hvor mange trenger vi egentlig? Hva blir det neste? Fotballfrue går på dass?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker som om hun har kopiert sveisen til en mindre kjent blogger jeg?

Anonymous poster hash: fd812...ef6
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...