AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Noen som har prøvd denne ? Anonymous poster hash: 20c74...080
Froz1 Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Jeg kjøpte den ifjor. Brukte den i kanskje 3 måneder før jeg flyttet og satte den igjen hos foreldra mine. Hentet den nå i januar igjen og da ble den ødelagt ved første smoothie. Men siden jeg hadde eid den så lenge (dog ikke brukt den særlig) fikk jeg ikke reklamert. Så jeg kjøpte en hakket dyrere (Princess). Den er stiligere, bråker mindre og fungerer og kostet bare 100 kr mer
Gjest Ingaborga Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Har den, bruker den ofte, elsker den rett og slett. Lukter av og til litt svidd hvis jeg kjører mange fryste ting samtidig, men lukta vedvarer ikke, og har overhodet ingenting med smoothien å gjøre. Hvis du stappet den skikkelig, så kan noe "sette seg litt fast" i toppen, det har aldri skjedd med meg, men ei venninne. Da hun rista(noe inn i helvette) på den, lakk den litt, ifølge henne skjer det hele tiden med hennes(men hun ødelegger ganske mye), og jeg har brukt den som normalt etter dette, og da har jeg aldri opplevd at den har lekt eller noe som helst.
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Hva er forskjellen på dt og en vanlig blender`?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Har kjøpt den 3 ganger, blitt ødelagt med en gang hver gang. Denne gangen skal jeg kjøpe en til over tusenlappen. Den er rett og slett svak, og tåler ikke for mye fryste bær av gangen. Ræl. Anonymous poster hash: 25937...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå