AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 .. Mens hun i realiteten bare har tatt av seg lausraggen.. Fint, ja. Sensasjonelt, nei.Anonymous poster hash: dee8e...ca7 6
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Det er ikke kort, det rekker jo til over skuldrene. Hun så scary ut på bildet. Hva har hun gjort? Eller er det bare en dårlig photoshop som vanlig......... 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 På tide hun kvittet seg med løshåret. Anonymous poster hash: d862d...12a 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Fruen? Din frue? Anonymous poster hash: d4a82...8a5
Muscae Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 De snakker om en dame som har en blogg. Som heter fotballlfrue.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Åja, fotballfruen selvfølgelig. Synes det var fint og kort.Anonymous poster hash: fe879...ce3
Gjest black nailpolish Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 hvem er fotballfrue og hvorfor skal jeg bry meg om håret hennes? 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 De snakker om en dame som har en blogg. Som heter fotballlfrue.. Aha. Uhm. Det finnes vel knapt noe kjedeligere å diskutere enn fotballfrue. Og når TS tydeligvis mener at hun nå har skrevet om noe svært uinteressant - hva i all verden er logikken i å lage en tråd på KG om det? Anonymous poster hash: d4a82...8a5 3
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 (endret) ALT hun gjør skal jo rakkes ned på. Ja, hun er fin med kort hår. Jævlig lite folk har å gjøre når man skal henge seg opp i sånne småting som at man mener at håret hennes ikke er kort nok til at hun kan skrive at hun har klipt seg kort. Jesus.. get a life. Endret 13. mars 2014 av avocadoen 12
Gjest lillelarve Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Veldig unødvendig å skape diskusjon om noe slikt... Jeg personlig ser på det som kort hår, fordi jeg har hår ned til rumpa. Vi alle ser på det forskjellig, hvem bryr seg 1
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 Veldig unødvendig å skape diskusjon om noe slikt... Jeg personlig ser på det som kort hår, fordi jeg har hår ned til rumpa. Vi alle ser på det forskjellig, hvem bryr seg Enig..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Det morsomste er jo at hun sier at hun har klippet vekk nesten aaalt håret (som forøvrig ikke var hennes eget engang) og i tillegg satt på nytt extensions for så og klippe det igjen... Haha Anonymous poster hash: 8835d...164 7
Magnifique Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 ALT hun gjør skal jo rakkes ned på. Ja, hun er fin med kort hår. Jævlig lite folk har å gjøre når man skal henge seg opp i sånne småting som at man mener at håret hennes ikke er kort nok til at hun kan skrive at hun har klipt seg kort. Jesus.. get a life. Enig med deg. Hun sier at hun har klipt seg kort - og folk har forskjellige meninger om hva som kan defineres som kort Ikke så mye å henge seg oppi, synes jeg 2
Gjest Hyssingen Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Nesj hva sier dere, skal vi gå ut i sola en tur kanskje. Drite litt i ff for en stund? Jeg tenker, ja! 7
Salmonella Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Nesj hva sier dere, skal vi gå ut i sola en tur kanskje. Drite litt i ff for en stund? Jeg tenker, ja! Neimen dette er jo veldig veldig viktig! Enn at hun sier at hun har klipt det kort da! Det er jo ikke kort! Men hun har jo heller ikke klippet det langt..Men kort, nei det er det ikke. Ikke klippet håret kortere enn hva det var, niks nei. Alt hva FF sier er feil. Og klippet sitt hår? Neinei, feil igjen. Hun hadde jo bare løshår på hodet. Sikkert ikke noe av hennes eget hår som har blitt klippet. For håret slutter å vokse når man har løshår så det ble garantert ikke klippet. Og uansett så hadde hun kun løshår, ikke noe eget. For alt fotballfrue sier er bare tull og feil og løgn (og blasfemi sikkert også om vi bare tar tolkningen av det hun skriver enda lengre). 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Ganske frekt sagt, tenker hun ikke på kreftrammede, de har KORT hår de. Anonymous poster hash: 1a2bb...f00
Gjest Hyssingen Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Neimen dette er jo veldig veldig viktig! Enn at hun sier at hun har klipt det kort da! Det er jo ikke kort! Men hun har jo heller ikke klippet det langt..Men kort, nei det er det ikke. Ikke klippet håret kortere enn hva det var, niks nei. Alt hva FF sier er feil. Og klippet sitt hår? Neinei, feil igjen. Hun hadde jo bare løshår på hodet. Sikkert ikke noe av hennes eget hår som har blitt klippet. For håret slutter å vokse når man har løshår så det ble garantert ikke klippet. Og uansett så hadde hun kun løshår, ikke noe eget. For alt fotballfrue sier er bare tull og feil og løgn (og blasfemi sikkert også om vi bare tar tolkningen av det hun skriver enda lengre). Oi, ja det er sant. Ja nei kan ikke gå ut med så viktige nyheter her inne! Fuck fregner og D-vitamin! 1
Anglofil Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Hun vil være en moteblogger.., dessverre er hun ikke det enda, da hun ikke kler seg moteriktig. Men!, dette var en god start på hennes vei mot å bli moteblogger. ENDELIG! Det lange håret var bare... falskt og utdatert... Anonymous poster hash: 6fda1...f7d 1
Anbefalte innlegg