AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg sliter veldig med nakken, har utrolig stive muskler og div. Hadde svimle anfall i månedsvis men dette har nå gitt seg for det meste. MEN idag når jeg trente kom det tilbake. Jeg jogget først i ca 15 min, noe gåing innimellom. Så gikk jeg raskt i 15 min, det var mens jeg gikk på asfalten (jogget på gress) jeg ble veldig svimmel. Noen som vet om jogging er dårlig for nakken at det kan være grunnen til svimmelheten? Anonymous poster hash: 8dbb4...cd5
Supraspinatus Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Jeg sliter veldig med nakken, har utrolig stive muskler og div. Hadde svimle anfall i månedsvis men dette har nå gitt seg for det meste. MEN idag når jeg trente kom det tilbake. Jeg jogget først i ca 15 min, noe gåing innimellom. Så gikk jeg raskt i 15 min, det var mens jeg gikk på asfalten (jogget på gress) jeg ble veldig svimmel. Noen som vet om jogging er dårlig for nakken at det kan være grunnen til svimmelheten? Anonymous poster hash: 8dbb4...cd5 Feil muskelbelastning, stramme muskler, skjevfordeling av styrke, nerver i klem, dårlig kroppsholdning, osv er typiske eksempler på ting som kan fremkalle slike episoder. Anbefaler deg å gå til en behandler for å få behandling, samt øvelser for å forebygge plagene. Behandler kan være fysioterapeut, manuellterapeut, kiropraktor, naprapat, idrettslege, etc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Gå til en behandler. NÅ. Anbefaler manuellterapeut. Hilsen en med flere nakkeskader. Anonymous poster hash: 9e404...842
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Er under behandling hos naprapat. Gikk først til fysio uten bedring i 4 mnd, sleit med store nakkesmerter og svimmelhet. (fra Juli til -november). Så gikk jeg til naprapat så ble det en helt ny hverdag. Nå er det en ny hverdag med minmalt svimmelhete, foruten idag og under jogging da. Bør kanskje få meg en ny time, gått en stund uten behandling nå. Takk for svar hvertfall Anonymous poster hash: 8dbb4...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå