AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg satt å reflekterte over dette her en kveld, hvilken type venn er jeg? Er jeg den morsomme, den triste, glade, hypokonderen, den som alltid hjelper. Den stille, den alvorlige, osv... Jeg kan jo sette alle mine venner i bås: den glade den rike studenten naveren den homofile den matglade kunstneren den motebeviste osv... men hvor er jeg selv? Og hvor er dere??? Jeg tror jeg er den mat og vin-glade Anonymous poster hash: 1dd79...efe
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 At du gidder-båsen vil jeg sette deg i. Basert på denne tråden. Jeg selv nekter å puttes i en bås. Anonymous poster hash: 2cbc0...3da 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 er en potet. kan brukes til alt Anonymous poster hash: 4ace6...caa 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er en allværsvenn. Ehem...! Anonymous poster hash: 2cbc0...3da
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Ehem...! Anonymous poster hash: 2cbc0...3da Hva du lurer på?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Hva du lurer på? Ingenting Anonymous poster hash: 2cbc0...3da
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Ingenting Anonymous poster hash: 2cbc0...3da Ok.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Ehm... dette har vel mer å gjøre med hva slags person en er? En er jo f.eks. homofil uavhengig av ens vennskap? Da jeg leste overskriften tenkte jeg mer på vennskap-relaterte forhold, som f.eks. om en er den som alltid lytter, den som alltid drar med vennegjengen ut, den som alltid passer på de andre, den som aldri inviterer til noe etc. etc. etc. Anonymous poster hash: 37251...388 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Ehm... dette har vel mer å gjøre med hva slags person en er? En er jo f.eks. homofil uavhengig av ens vennskap? Da jeg leste overskriften tenkte jeg mer på vennskap-relaterte forhold, som f.eks. om en er den som alltid lytter, den som alltid drar med vennegjengen ut, den som alltid passer på de andre, den som aldri inviterer til noe etc. etc. etc. Anonymous poster hash: 37251...388 Ja, du har helt rett. Men hva slags relasjon har du til denne personen? Er det en venn av deg eller kjæresten din. Jeg har venner som er totalt ulike, både i livstil og sinn. Og hvem av de er jeg for mine venner, satt jeg og undret på. Helt valgfritt å svare Anonymous poster hash: 1dd79...efe
cocoon Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Ja, du har helt rett. Men hva slags relasjon har du til denne personen? Er det en venn av deg eller kjæresten din. Jeg har venner som er totalt ulike, både i livstil og sinn. Og hvem av de er jeg for mine venner, satt jeg og undret på. Helt valgfritt å svare Anonymous poster hash: 1dd79...efe Tror du ikke at det varierer fra venn til venn? Man har jo gjerne ulike roller i ulike relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 At du gidder-båsen vil jeg sette deg i. Basert på denne tråden. Jeg selv nekter å puttes i en bås. Anonymous poster hash: 2cbc0...3da Og at du gidder sier jeg Må være trist at du ikke har andre å krangle med, sånn at du må bruke av din verdifulle tid på å kverulerer på et internettforum. Tenker du er den ensome i din "vennegjeng". Anonymous poster hash: 1dd79...efe
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Tror du ikke at det varierer fra venn til venn? Man har jo gjerne ulike roller i ulike relasjoner. Tror du det? Jeg er nesten sikker på at jeg er jeg, uansett hvor jeg er. Men at jeg er meg i mer eller mindre utgaver i selskap med ulike venner. Og det er det jeg undret meg over. Noen kan du si alt til, andre ler man mye med, noen er bedre til å trøste, osv.. Anonymous poster hash: 1dd79...efe
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Jeg satt å reflekterte over dette her en kveld, hvilken type venn er jeg? Er jeg den morsomme, den triste, glade, hypokonderen, den som alltid hjelper. Den stille, den alvorlige, osv... Jeg kan jo sette alle mine venner i bås: den glade den rike studenten naveren den homofile den matglade kunstneren den motebeviste osv... men hvor er jeg selv? Og hvor er dere??? Jeg tror jeg er den mat og vin-glade Anonymous poster hash: 1dd79...efe Det heter faktisk "hva slags" og ikke "hvilken"...Anonymous poster hash: 7746f...92c
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Den stille, den med konstant munndiaré, den empiriske og forståelsesfulle, den som bryr seg "når hele verden gir faen"
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Det heter faktisk "hva slags" og ikke "hvilken"...Anonymous poster hash: 7746f...92c Ok, da er det nok helt umulig å forstå innholdet i teksten. Jeg beklager på det sterkeste, og priser meg lykkelig for at det finnes slike som deg. Slike som tar ansvar for oss andre med elendig norsk. Tusen takk, jeg håper du føler du reddet dagen nå... Anonymous poster hash: 1dd79...efe
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Den (kanskje litt for) ærlige, har sterke meninger men er trofast og kan prates med om alt. Anonymous poster hash: 5e2aa...fb6
Gjest lillelarve Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er den omtenksomme, altfor snille og hjelpsomme. Sier ofte ja uten å tenke meg om. Og så er jeg den folk liker å snakke med, jeg er en god lytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå