Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man er i et voksent forhold, hvor mange kameler skal en da svelge? Jeg tenker på kontakt med det motsatte kjønn/venninner av han. Skal man akseptere at de snakker om sex, vårt sexliv, at han skriver sms der det klart ligger mellom linjene at han synes at venninnene er tiltrekkende, at han drar på besøk alene til de, at han fortsetter å ha kontakt med damer du ber han om å ikke ha kontakt med fordi du har sett at tonen er svært flørten..? Jeg hadde da en kjæreste som holdt på slik som dette, men som jeg da valgte å flytte sammen med. Etter at vi ble samboere gav han seg med alt dette «tullet», men jeg klarte ikke å stole på han. Han på sin side sier han har lagt alt bak seg, og ba meg om å ta imot det gode som var nå. Jeg klarte ikke det. Er det noe galt med meg da? Altså han var jo aldri fysisk utro, "bare" litt oppmerksomhetssyk...

Anonymous poster hash: d574f...12d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må nok variere fra forhold til forhold. Personlig hadde jeg ikke klart å være i et forhold slik som du beskriver. Er nok litt for sjalu av meg for det. Men har venninner som har mer "avslappede" forhold der det er greit med litt flørting. De har imidlertid blitt enige om hvor grensen går. De danser/flørter litt med andre på byen feks, men de ville aldri gjort noe fysisk med andre. Jeg hadde ikke syntes noe om det hvis typen hadde oppført seg slik din gjorde. For meg er det iallefall IKKE greit å dele våres sexliv med andre. Det er privat. Men helt ærlig syntes jeg ikke det er noe galt med deg. Jeg hadde nok reagert helt likt som deg. Noen passer bare rett og slett ikke sammen på den måten..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke orket, tror jeg. For hva var grunnen, prøvde han i det lengste å finne noen bedre, eller? Jeg tror jeg ville følt at han til slutt tok til takke med meg, og nå prøver å gjøre det beste ut av det. Men det er meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det at jeg ikke får følelsen av å svelge kameler er en av grunnene til st jeg trives godt i forholdet og har tro på år det vil være.

Anonymous poster hash: 4b14d...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket, tror jeg. For hva var grunnen, prøvde han i det lengste å finne noen bedre, eller? Jeg tror jeg ville følt at han til slutt tok til takke med meg, og nå prøver å gjøre det beste ut av det. Men det er meg.

Samme hadde jeg tenkt. Hadde ikke orket så mange uromoment.

Anonymous poster hash: 86e99...3ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...