Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke så fine,men ser at mange foretrekker slike negler nå.

post-35043-148577_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Uff, håper ikke det.. Haha

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

In om du heter LaToya og bor i Bronx, kanskje.

Anonymous poster hash: 674ff...22b
  • Liker 16
Gjest celine
Skrevet

Usj, de var gresselige! Tydelig plastnegler på ustelte fingre... Kan umulig være særlig in..

• Liker 2
Skrevet

Synes den formen er kjempe fin jeg :fnise: har slike selv, men annen design selvfølgelig..

Skrevet

Jeg ser det overalt på jenter ikke i Norge da.

Skrevet

Hahahah

AnonymBruker
Skrevet

De neglene var grusomt stygge, men ustelte negler med tørre neglebånd og avskallet neglelakk er enda verre. Var innom et Parfymeri og der stod et menneske og ekspederte med avskallet neglelakk. Altså i et Parfymeri av alle steder. :sjokkert:

Hadde vel vært en enkel sak for henne å ordnet neglene sine der.... Skulle vært påbudt å se relativt velpleid ut når man jobber et sånt sted.

Anonymous poster hash: f16a6...7a5
  • Liker 2
Skrevet

De neglene var grusomt stygge, men ustelte negler med tørre neglebånd og avskallet neglelakk er enda verre. Var innom et Parfymeri og der stod et menneske og ekspederte med avskallet neglelakk. Altså i et Parfymeri av alle steder. :sjokkert:

Hadde vel vært en enkel sak for henne å ordnet neglene sine der.... Skulle vært påbudt å se relativt velpleid ut når man jobber et sånt sted.

Selv med topplakk og basecoat så hender det at når man får varer, så blir neglelakken øddelagt. (utpakking av varer altså) Shit happens.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er jo mange kjendiser med slike negler for tiden. For eksempel Rihanna.

Anonymous poster hash: 1995f...c87
  • Liker 3
Skrevet

Har alltid den formen på neglene mine når de er lange nok, og har alltid hatt det. Synes derimot ikke noe om firkantede negler, det ser så white trash ut.

• Liker 1
Skrevet

Fysj! Ghettoklør!

• Liker 7
Skrevet

Det må da være fryktelig slitsomt å ha så lange negler med dill på? Hvordan taster man på mobilen, for eksempel?

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

:haar:

Anonymous poster hash: 44499...366
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det der var noe fint heller. Og folk har dratt det altfor langt med å ikke legge lakken langt nok ned (jf den siste bildelinken din)

Jeg synes nesten det er bedre at folk ikke tenker på neglene sine i det hele tatt, enn at de utviser så dårlig smak som på ts sitt bilde.

Anonymous poster hash: bdb0b...7af

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

De er ikke så fine,men ser at mange foretrekker slike negler nå.

æsj fælt. Og aaalt for lange. Jeg syns generelt lange negler er nasty, men når de er spisse og ser ut som klør i tillegg? Nei fysj

Gjest BettyBoop
Skrevet

evt rihanna

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den formen og designet kan være fint så lenge det er velstelt. :)

Anonymous poster hash: fb02c...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...