Gå til innhold

Noen her som har giftemålspakt med en venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For eksempel "Hvis vi begge blir 40 uten at vi har funnet oss en fast partner så gifter vi oss med hverandre?".

Anonymous poster hash: 24215...5d8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja det har jeg. men nå skal ikke jeg gifte meg da så det blir neppe noe av!

Anonymous poster hash: bf452...e6f
Gjest black nailpolish
Skrevet

Trur jeg har sånn tre, eller jeg skal gifte meg med to og så skal han tredje adopteres.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ah kom igjen folkens, fortell litt mer. Hvem er pakten med? Barndomsvenn? Tidligere kjæreste? Hvorfor ble det slik?

AnonymBruker
Skrevet

Nei , men har en sånn pakt om barn :P

Anonymous poster hash: 6cb17...df5

AnonymBruker
Skrevet

Nei , men har en sånn pakt om barn :P

Hah, hvordan gikk det seg til?

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk en pakt med bestevennen min! Vi skal gifte oss om begge er single når vi er 40 år. Han er en kjempegrei kar og vi har det fint sammen som venner så tror vi får det hyggelig om det blir slik :P

Anonymous poster hash: 15ed4...ec9
Gjest Gjest
Skrevet

For eksempel "Hvis vi begge blir 40 uten at vi har funnet oss en fast partner så gifter vi oss med hverandre?".

Aldri i livet heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hah, hvordan gikk det seg til? Anonymous poster hash: 24215...5d8

Begge hadde lyst på barn. Husker vi lagde en "pakt" en gang på at om ingen hadde funnet seg noen de ville har barn med innen vi var 30 så skulle vi gjøre det sammen.

Har nå en 2 åring med min bestevenn , men vi har verken vært kjærester eller bodd sammen . ( bor 100 meter fra hverandre i byen)

Funker utmerket for oss :)

Skrevet

Ja, jeg og en god kompis av meg begynte og snakke for et par år siden om at hvis vi begge var single når vi er 40 år så skal vi gifte oss. Vi har flere ganger minnet hverandre på denne avtalen. Vi har tidligere "holdt på", varte ikke lenge, men jeg vet at han likte meg veldig godt. Vi passer godt sammen tror jeg, men uheldigvis har han kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Laget en slik pakt med en gutt jeg var bestevenn med for noen år siden. Om vi begge var single når vi var 35, skulle vi gifte oss. I dag er han snart 21 og jeg 20 - og vi har vært sammen i 2 år :D

Anonymous poster hash: 23c47...76a
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja jeg har med en gutt jeg var kjæreste med på barneskolen. Men jeg tror og håper at han har glemt den!

Om jeg skulle være singel når jeg fyller 27 vil jeg heller fortsette å være singel enn å bli hans.

Høres sikkert veldig slemt ut, men smaken har forandra seg med årene..

Som 13-åring møtte jeg en ny fyr, nå 12 år etter er jeg like forelska i han(om ikke mer) jeg tørr bare ikke si det:p

Anonymous poster hash: 7f7f9...5a7

AnonymBruker
Skrevet

exen foreslo at om vi begge ble 30 og ugift så skulle vi smelle til. Jeg klarte å få den utsatt til 40 om jeg ikke husker feil haha

Anonymous poster hash: f428b...a31
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg og bestevenninna mi er singel på 60-årsdagen min, så reiser vi til las vegas for å gifte oss. :-)

Anonymous poster hash: dacac...b07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...