Shamin Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Ville dere brydd dere om dere hadde helt lik hårsveis som eksen til ny-kjæresten deres? At til og med venner av han kommenterte det (til han) at du har helt likt hår som eksen.. Betyr det noe? Hvordan ville dere følt det?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Aldri opplevd, men ville nok ha ledd det bort med et spørsmål om hvem som kledde frisyren best Anonymous poster hash: 28a57...799
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Nope, hadde ikke brydd meg. Du har jo din egen personlighet, som forhåpentligvis er en bedre match med kjæresten, enn det eksen hans/hennes var. Er relativt vanlig å tiltrekkes av samme type utseende, f.eks blonde jenter med langt hår, eller annet. Trakk et par ganger på smilebåndet da ei bekjent av meg hadde fått seg ny kjæreste; han var så og si prikk lik eksen hennes i utseende, de samme lyseblå litt skeive øynene, akkurat samme hårssveis, samme høyde, lik kroppstype Så det var virkelig ingen tvil om hva slags type gutter hun ble tiltrukket av. Jeg tar også meg i selv i å kikke etter samme type gutt, og har til og med ledd av det og sagt "se her, han her ligner på deg", osv. Det viktigste er jo at dere passer sammen, kjæresten din må jo ikke gå fra å velge høye gutter med svart hår, til lave gutter med rødt hår for at du ikke skal bli fornærmet vel? :P Anonymous poster hash: ba0d0...1e2
Shamin Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2014 Ja dere har sikkert rett... Men er det ikke litt ydmykende hvis vennene hans eventuelt tenker at jeg er en erstatning av eksen..
Apehjerne Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 hjelpes hva folk skal gidde å henge seg opp i
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Ja dere har sikkert rett... Men er det ikke litt ydmykende hvis vennene hans eventuelt tenker at jeg er en erstatning av eksen.. Du er vel heller en forbedring får en håpe De fleste bytter vel ikke ut ekser (som ble ekser for en grunn), med noen som er en enda større mismatch? Som sagt, man tiltrekkes gjerne av en spesiell look. Noen er åpent for det meste, men ikke alle. Jeg er selv en person som går etter samme type gang på gang (med forskjellig personlighet selvsagt). Liker høyte gutter med masse mørkt hår :D Anonymous poster hash: ba0d0...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå