Gå til innhold

Dumpet daten pga latteren..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min vennninne var på date med en fra sukker.no. Det var i hennes øyne en kjekk og grei fyr, men hun oppdaget med skrekk at han hadde en latter som overskygget alt dette. De satt på kafé, og latteren hans fikk folk til å snu seg mot han i vantro og avsky. (Jeg vet dette fordi jeg og en annen venninne satt ved et bord lenger borte, fordi vår venninne hadde ønsket dette) :)

Ikke bare var latteren brølete og fæl, men han lo KONSTANT.

Jeg ser at det stadig diskuteres hva som er legitim dumpegrunn, så hva synes dere om dette?

Hun sa i fra til han på melding etter daten at hun ikke følte kjemi, når sannheten er at hun aldri rakk å føle på kjemien fordi hun ble så vettskremt av verdens høyeste og evigvarende latter...

Anonymous poster hash: a81f9...21b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er man ikke interessert er man ikke det. Helt fair det.

Anonymous poster hash: b1bc2...733
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er man ikke interessert er man ikke det. Helt fair det.

Anonymous poster hash: b1bc2...733

Det mener jeg og, men her inne ser jeg at mange hisser seg opp over den type grunner til å dumpe noen...

Gjest New_Girl
Skrevet

Man går jo på date for å finne ut om man passer sammen. Man er ikke forpliktet til å gå videre med noe man ikke føler kjemi med. Så lenge man er høflig og gjør det på en ordentlig måte kan man avvise på akkurat hvilket grunnlag man ønsker så tidlig i datingfasen.

Når det er sagt så kan man jo fort ende opp alene hvis man fortsetter å være så kresen eller er på jakt etter perfeksjon. Man må nesten veie opp det negative mot det positive å finne ut om det er noe man kan leve med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet en engang, fordi han luktet så vondt.

Anonymous poster hash: d75ee...f41
AnonymBruker
Skrevet

Uansett: Stakkars fyr da, han lo nok "konstant" fordi han var nervøs, mange som ler for å lage god stemning og når de er nervøse.

Men mange lattere som ikke er så nydelige dessverre. Kanskje venninna di gjorde en dårlig jobb med å få han til å slappe av, og å ha ordentlige samtaler?

AnonymBruker
Skrevet

Uansett: Stakkars fyr da, han lo nok "konstant" fordi han var nervøs, mange som ler for å lage god stemning og når de er nervøse.

Men mange lattere som ikke er så nydelige dessverre. Kanskje venninna di gjorde en dårlig jobb med å få han til å slappe av, og å ha ordentlige samtaler?

Ja fikk litt vondt av han, men jeg tror ikke det var venninna mi sin skyld. Hun virket avslappet og omgjengelig som hun alltid er, og hun er ikke en person man blir nervøs av å være rundt.

Skrevet

Altså, hvis de skulle giftet seg og levd sammen lenge så hadde dette jo vært et konstant irritasjonsmoment for henne og ville alltid gnaget henne i sjelen. På den annen side, så kan det jo hende han er drømmemannen, som bare trenger å slappe mer av eller etter hvert bli fortalt at han kanskje ler litt vel høyt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en som har en veldig spesiell latter, og at den latteren har ødelagt mye for hans datingmuligheter. Dessverre. Og det har ikke så mye med nervøsitet å gjøre.

Anonymous poster hash: 51c11...780

Skrevet

Hadde han vært drømmemannen hennes hadde hun ikke brydd seg om latteren.

Så regner med at det sikkert var mer en latteren hun ikke falt for .

Skrevet

Skulle jeg ha blitt dumpa av menn på grunn av latteren min.. Så hadde jeg ikke gidda å prøvd en gang:p

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at ts liker sure, mutte og innadvendte karer.

Anonymous poster hash: c4fc0...c2f
Skrevet

Kaller det vel ikke "dumping" egentlig når det bare er snakk om å ikke gå videre etter forste date...

Og jeg signerer de over at hun rett og slett ikke likte ham så godt og hun klarte antakelig ikke sette fingeren på hva det var. Var han ellers perfekt hadde hun neppe brydd seg.

Og nei, man trenger ikke en "grunn" til å velge bort noen, det er opp til en selv.

Ang. tema latter så ville jeg nok vaert mest turned off av en mann med fnisete, feminin latter.

Gjest Lincoln
Skrevet

Merkelige alle disse trådene hvor man spør om "tillatelse" til å ikke gå videre med en type.

Er man ikke tiltrukket, så er man ikke tiltrukket. Trenger ikke å be om klarsignal fra et panel på KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelige alle disse trådene hvor man spør om "tillatelse" til å ikke gå videre med en type.

Er man ikke tiltrukket, så er man ikke tiltrukket. Trenger ikke å be om klarsignal fra et panel på KG.

KG vet best og gir mange gode råd. Hadde det ikke vært KG så hadde 90% av datene mine dumpet meg.

Anonymous poster hash: c4fc0...c2f

Skrevet

Høres ut som en kar som studerer på samme institutt som meg. Han ler HØYT og rart hele tiden. Eneste grunnen til at jeg vet hvem han er er på grunn av latteren. Stakkars. Må være kjipt. Er jo ikke så mye å gjøre noe med heller.

Men skjønner venninnen din. Særlig om han lo på samme måte som han jeg tenker på (kanskje det til og med er samme fyren :P )

AnonymBruker
Skrevet

Min vennninne var på date med en fra sukker.no. Det var i hennes øyne en kjekk og grei fyr, men hun oppdaget med skrekk at han hadde en latter som overskygget alt dette. De satt på kafé, og latteren hans fikk folk til å snu seg mot han i vantro og avsky. (Jeg vet dette fordi jeg og en annen venninne satt ved et bord lenger borte, fordi vår venninne hadde ønsket dette) :)

Ikke bare var latteren brølete og fæl, men han lo KONSTANT.

Jeg ser at det stadig diskuteres hva som er legitim dumpegrunn, så hva synes dere om dette?

Hun sa i fra til han på melding etter daten at hun ikke følte kjemi, når sannheten er at hun aldri rakk å føle på kjemien fordi hun ble så vettskremt av verdens høyeste og evigvarende latter...

Dette er vel en av de mer legimitive dumpegrunnene ..

Har blitt "dumpa" selv en del ganger fordi jeg f.eks ikke har hår på hodet ...andre ganger fordi jeg har kronisk sykdom som begrenser livsstilen noe.

Jeg er forresten en godt voksen mann

Personlighet og kjemi kan du jo kategorisere det med den latteren hans under da....er vel ikke rett å gå videre når den ikke stemmer?

Anonymous poster hash: d3b7d...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...