Gå til innhold

Er det sånn at man alltid vil ha de man ikke kan få?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Ja og hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 8e5b2...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er ikke alltid slik

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er da ikke slik. Det er da mange gifte/kjærester/samboere her i landet, synd dersom ingen av dem egentlig ville ha hverandre men tok til takke med...

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på de som er single...

Kanskje det gjelder bare oss med dårlig selvbilde og dårlig tålmodighet... At jo mer avvsininf man , jo mer innbilder man seg at HAN var den rette....

Rare greier dette her. Skjønner ikke selv, er helt absurd jo.

Eller kanskej jeg bare har altfor mye tid på å tenke på sånt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en liten stund. Inntil man bare glemmer det.

Anonymous poster hash: 109d8...a1d
Skrevet

Nei det er ikke alltid slik. Men de fleste vet selvsagt at ting ikke kommer gratis, og de beste tingene i livet må jobbes for. Det meste av hoy verdi er ikke tilgjengelig for alt og alle.

Ingen er interessert i å date noen som fremstår desperate eller lite selektive. Og så er det jo selvsagt slik at de som HAR valgmuligheter er selektive og derfor "hard to get". Noen legger an en arrogant holdning uten å kunne backe det opp, og de tiltrekker seg tilsvarende lite selektive mennesker.

Men selvsagt er det en mellomgrunn - de fleste vil date noen med kvalitetene de leter etter og det er det viktigste. Hvis alle snudde om når interessen ble gjengjeldt så ville jo ingen endt opp sammen...

Tror det er noe man vokser av seg ettersom man blir eldre og man innser at de som ikke gir deg nok interesse ikke nodvendigvis er mer verdt, de er bare ikke interessert i deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på de som er single...

Kanskje det gjelder bare oss med dårlig selvbilde og dårlig tålmodighet... At jo mer avvsininf man , jo mer innbilder man seg at HAN var den rette....

Rare greier dette her. Skjønner ikke selv, er helt absurd jo.

Eller kanskej jeg bare har altfor mye tid på å tenke på sånt ;)

jeg er singel. kjenner meg ikke igjen i problemstillingen din

dessuten er den rette et utrykk jeg syns er flåsete og aldri noe jeg tenker over.

Anonymous poster hash: ce7c0...65b

Skrevet (endret)

... Ja og hvorfor er det slik?

jeg vil ha det jeg har mistet.... Familielivet med eksen min... Men savner ikke kranglingen. Men savner det å være en hel familie....Men jeg vet at alt håp er ute. Og jeg vil egentlig ikke ha han igjen heller, for jeg tror det er bare familielivet jeg savner hehe.... Hver gang jeg treffer en date, så tenker jeg familieliv... jeg vil ha en familie med en fyr... men jeg er ikke noe opptatt av å ha han.... rart... Hva feiler meg? hehe

Av og til så tror jeg dette er fra naturen sin side.. Dyrisk av kvinnen... Men det fins jo kvinner som er anderledes og :)

Endret av Meline37
Skrevet

jeg vil ha det jeg har mistet.... Familielivet med eksen min... Men savner ikke kranglingen. Men savner det å være en hel familie....Men jeg vet at alt håp er ute. Og jeg vil egentlig ikke ha han igjen heller, for jeg tror det er bare familielivet jeg savner hehe.... Hver gang jeg treffer en date, så tenker jeg familieliv... jeg vil ha en familie med en fyr... men jeg er ikke noe opptatt av å ha han.... rart... Hva feiler meg? hehe

Av og til så tror jeg dette er fra naturen sin side.. Dyrisk av kvinnen... Men det fins jo kvinner som er anderledes og :)

Er jo helt naturlig det egentlig.

Det er lettere å (over)leve når man kan samarbeide til felles beste.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Tror det er noe man vokser av seg ettersom man blir eldre og man innser at de som ikke gir deg nok interesse ikke nodvendigvis er mer verdt, de er bare ikke interessert i deg.

Jeg er helt enig. Å bli avvist av en man virkelig liker er tungt, men det gjør ikke den andre personen til en dust eller dårlig person av den grunn.

Man merker at yngre ikke tar avvisning like bra som de som er eldre. De yngre blir mer sure og snurte, trenger ikke å kjenne dem noe særlig heller.

Jeg tror kanskje noen trigges av at det blir vanskeligere for dem og at de ikke får det så lett. Jeg gjør ikke det, jeg liker best at det går smooth.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er jo helt naturlig det egentlig.

Det er lettere å (over)leve når man kan samarbeide til felles beste.

Det er sant :) Jeg har en date nå, men faktisk det jeg savner mest er livet med min ekssamboer- far til mine barn. Det var det som skulle bestått....Jeg ser jo han i barna mine og... Da jeg var sammen med han så trodde jeg ofte at gresset var grønnere på andre siden, men er det grønnere? Nei, det eneste positive er at jeg slipper å krangle med noen. Daten min ligger ihvertfall tynnt ann nå.... Han maser fortsatt om hjemmebesøk til meg, og jeg er dritlei! hehe

Endret av Meline37
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på en måte.

Mang en gang har jeg betraktet en kvinne på avstand med eikehard kuk.

Anonymous poster hash: 042b8...677
Skrevet (endret)

Det er sant :) Jeg har en date nå, men faktisk det jeg savner mest er livet med min ekssamboer- far til mine barn. Det var det som skulle bestått....Jeg ser jo han i barna mine og... Da jeg var sammen med han så trodde jeg ofte at gresset var grønnere på andre siden, men er det grønnere? Nei, det eneste positive er at jeg slipper å krangle med noen. Daten min ligger ihvertfall tynnt ann nå.... Han maser fortsatt om hjemmebesøk til meg, og jeg er dritlei! hehe

Ja, det burde ikke være så veldig vanskelig å skjønne hva han egentlig er ute etter.

Og da kan vi jo heller si det sånn at man alltid vil ha det man ikke kan få.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid, men det kan vel føles slik. Det var en fyr som likte meg og vi holdt litt på, før av forskjellige årsaker og småting som skjedde, avsluttet jeg det. Han går på trinnet mitt og vi er relativt gode venner. Nå lurer jeg på om jeg savner ham, ett år etter… og jeg kommer sikkert aldri til å få ham igjen.

Anonymous poster hash: 8630b...38e
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, det burde ikke være så veldig vanskelig å skjønne hva han egentlig er ute etter.

Og da kan vi jo heller si det sånn at man alltid vil ha det man ikke kan få.

Ja, hver gang jeg finner en date jeg har litt interesse for så er det noe galt med de... Han prøver å mase seg til hjemmebesøk.... Noen vil gjerne si: hvorfor tar du han ikke på hjemmebesøk da, og gjør det noe at han ikke viser hvor han bor? Ja det gjør noe... og greit: et hjemmebesøk betyr ikke sex, men.... jeg gidder ikke å ha han inn i leiligheten min når han ikke kan invitere meg til sin, så enkelt er det.

Det er sånn at jeg savner min eks sin måte å være på anngående visse ting...

Var inne å leste andre damer på min alder sine profiler på nettet... Og på en del av profilene står det: "Jeg er ikke ute etter useriøse forhold og sex, slik at dere vet det!!!! Hvis dere vil ha det så glem meg! ". Dette var noen helt okey flotte damer. Mulig andre opplever sånne typer også ;)

Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet!. Og når det er for sent å fikse et forhold så ser man det :)

Endret av Meline37
Skrevet

Ja, hver gang jeg finner en date jeg har litt interesse for så er det noe galt med de... Han prøver å mase seg til hjemmebesøk.... Noen vil gjerne si: hvorfor tar du han ikke på hjemmebesøk da, og gjør det noe at han ikke viser hvor han bor? Ja det gjør noe... og greit: et hjemmebesøk betyr ikke sex, men.... jeg gidder ikke å ha han inn i leiligheten min når han ikke kan invitere meg til sin, så enkelt er det.

Det er sånn at jeg savner min eks sin måte å være på anngående visse ting...

Var inne å leste andre damer på min alder sine profiler på nettet... Og på en del av profilene står det: "Jeg er ikke ute etter useriøse forhold og sex, slik at dere vet det!!!! Hvis dere vil ha det så glem meg! ". Dette var noen helt okey flotte damer. Mulig andre opplever sånne typer også ;)

Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet!. Og når det er for sent å fikse et forhold så ser man det :)

Det er alltid lettere å være etterpåklok. Men det blir ikke noe bedre av å gråte over spilt melk som det så fint heter.

Han fyren du dater bør du bare droppe hvis han ikke vil vise deg hvor han bor.

Det finnes nemlig en viss risiko for at han ikke er singel. Han kan godt være gift, samboer eller ha ei "venninne" fra før.

Før man bruker tid på noen så mener jeg at det første man må VITE er at personen faktisk er singel. Og seriøs selvfølgelig.

Opptatte folk er alltid bortkastet tid. Og skjuler de det så er de i tillegg klin gærne. Og sånne unnviker man som pesten!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg føler det også sånn... Hvis jeg blir møtt med en lunken skulder så får jeg nesten automatisk lyst til å kaste meg over fyren selv om jeg i utgangspunktet ikke var så veldig interessert. :fnise: Har definitivt et underliggende jaktinstinkt som blir vekket til live. Heldigvis skjer det ikke så ofte

Endret av Knirke
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er alltid lettere å være etterpåklok. Men det blir ikke noe bedre av å gråte over spilt melk som det så fint heter.

Han fyren du dater bør du bare droppe hvis han ikke vil vise deg hvor han bor.

Det finnes nemlig en viss risiko for at han ikke er singel. Han kan godt være gift, samboer eller ha ei "venninne" fra før.

Før man bruker tid på noen så mener jeg at det første man må VITE er at personen faktisk er singel. Og seriøs selvfølgelig.

Opptatte folk er alltid bortkastet tid. Og skjuler de det så er de i tillegg klin gærne. Og sånne unnviker man som pesten!

Ja,det er sant. Og hjernen er vel sånn at den prøver å huske mest det positive i etterkant, og ikke det vanskelige. Veldig rart det.

Ja, litt kjedelig med daten min..... For jeg trodde nesten at jeg kunne slå meg til ro, og hadde funnet meg en type. Jeg har lyst å gi han en sjanse, men fornuften min sier STOPP. Jeg mistenker ikke at han har en annen dame, for han har så mye tid.. Han sier at han kan komme til meg akkurat når det passer for meg. Og det føler jeg er sant. Men det ser ut til at han vil holde datingen med meg unna hans hjem, av en eller grunn. Og heller bruke mitt hjem til datingen. Noen vil vel si : hvorfor ikke invitere han hjem? Men jeg har opplevd slike før... Jeg tror at hvis han var skikkelig seriøs ville han vist hjemmet sitt.

Jeg kunne ønske jeg kunne klare å forklare han dette... men jeg har ikke spurt om hvorfor han ikke viser hjemmet sitt.... Jeg føler det virker så materalistisk og dumt ut å måtte spørre om....

Og nå når jeg vurderer å dumpe han, så tenker jeg at jeg ville egentlig hatt dette,, men jeg vil ikke ha en som ikke får meg til å tro at han er seriøs ;)

Livet er ikke enkelt :) Og jeg har erfart og lært fra tidligere at jeg gjør rett i å være skeptisk. :)

Endret av Meline37
Skrevet

Jeg føler det også sånn... Hvis jeg blir møtt med en lunken skulder så får jeg nesten automatisk lyst til å kaste meg over fyren selv om jeg i utgangspunktet ikke var så veldig interessert. :fnise: Har definitivt et underliggende jaktinstinkt som blir vekket til live. Heldigvis skjer det ikke så ofte

hehehe.... jeg har også et underlig jaktinstinkt :D... Har et sterkt jaktinstinkt etter den rette mann som jeg kan slå meg til ro med..... også er det slik at de menn som jeg ser på seriøse har jeg ikke sjans på. Mens de som er useriøse kaster seg etter meg..... grrrrrr hehehehe :jolie:

Skrevet

Ja,det er sant. Og hjernen er vel sånn at den prøver å huske mest det positive i etterkant, og ikke det vanskelige. Veldig rart det.

Ja, litt kjedelig med daten min..... For jeg trodde nesten at jeg kunne slå meg til ro, og hadde funnet meg en type. Jeg har lyst å gi han en sjanse, men fornuften min sier STOPP. Jeg mistenker ikke at han har en annen dame, for han har så mye tid.. Han sier at han kan komme til meg akkurat når det passer for meg. Og det føler jeg er sant. Men det ser ut til at han vil holde datingen med meg unna hans hjem, av en eller grunn. Og heller bruke mitt hjem til datingen. Noen vil vel si : hvorfor ikke invitere han hjem? Men jeg har opplevd slike før... Jeg tror at hvis han var skikkelig seriøs ville han vist hjemmet sitt.

Jeg kunne ønske jeg kunne klare å forklare han dette... men jeg har ikke spurt om hvorfor han ikke viser hjemmet sitt.... Jeg føler det virker så materalistisk og dumt ut å måtte spørre om....

Og nå når jeg vurderer å dumpe han, så tenker jeg at jeg ville egentlig hatt dette,, men jeg vil ikke ha en som ikke får meg til å tro at han er seriøs ;)

Livet er ikke enkelt :) Og jeg har erfart og lært fra tidligere at jeg gjør rett i å være skeptisk. :)

Ja, det sies at man gjerne husker det positive og glemmer det negative når det har gått en stund.

Personlig er jeg imidlertid ikke sånn. Jeg er vel sær som vanlig hehe

Men jeg husker altså best det negative; selv om det sikkert også kommer mye av at det var altfor lite positivt.

Ellers hadde jeg aldri stolt på noen jeg ikke kjenner som ikke engang ville vise meg bosted etc.

Spesielt ville jeg ikke stolt på en slik person hvis vi hadde fått kontakt via en såkalt datingside.

Etter hva jeg har forstått så er det nemlig en ubehagelig stor andel gifte/opptatte folk på slike sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...