Gjest mete Skrevet 1. juni 2004 #1 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har problemer med noe hvitt seigt som kommer ut av skjeden, både ved bruk av dildo og samleie. Dette stivner når det kommer ut. Har ikke sex så ofte, for kjæresten min bor på andre siden av landet. Det er litt flaut når penisen til typen min er full i inntørket hvite klumper etter vi har hatt samleie :oops: . Det er sikkert kjedelig for typen min om han får dette i munnen ved oralsex. Synes egentlig dette har kommet etter jeg begynnte på p-piller. Noen andre som har det samme problemet?? Eller noen som vet hva det kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JJ Skrevet 1. juni 2004 #2 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Det første som slår meg er at det kan være vanlig utflod...? Det størkner etter en stund når det er kommet ut. Det størkner også på min vibrator. Du sier det har kommet etter at du begynte med p-piller, det kan øke utflodproduksjonen noe hvis det er det det er. Når kjæresten utøver oralsex på deg, slikker han deg mest sannsynlig på klitoris, og ikke i skjeden der det hvite kommer fra. Slik får han det ikke i munnen. Siden han ikke har stoppet med oralsex, etter det jeg forstår, liker han det mest trolig enda. Det må du ikke bekymre deg for. Det letteste, men også kanskje det vanskeligste, er å snakke med han om dette. Friskt utflod skal ikke smake eller lukte noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Klumpete hvit utflod som lukter mer enn "vanlig" er sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har hatt det samme som deg , det er nok bare ren utflod men selvfølgelig kan det jo være sopp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå