Gå til innhold

...og så ble Scorpina fru...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre sent enn aldri ;) Her er et lite referat fra VÅR dag - 28. mai!!

Våknet etter en god natts søvn sånn i 8-tia på mårran. Sambo (som skulle bli ektemann) kjørte meg og jenta vår til min venninne som er frisør. Der ble vi stylet og pynta etter alle kunstens regler. Etter en stund kom min forlover som også skulle få satt opp hår + lagt sminke på av en annen venninne. Rundt 13-tiden kom moder'n som OGSÅ skulle få ordnet håret sitt.

Kl 1415 kom limousinen. Da begynte jeg å kjenne det i magen...det pirrrrrrrra veldig :) Kl 1429 ankom vi Tinghuset. Utenfor vigselrommet sto dommeren som skulle vie oss. Mens vi gikk inn, min-snart-ektemann, vår datter som brudepike og meg mens ei jente jeg hadde fått tak i fra Musikk-konservatoriumet spilte en nydelig sang av Elvis Presley på fløyte. Åhhh for en følelse :) :) :) Min kjære ble helt rørt da han skjønte hva jeg hadde gjort som en overraskelse til han. Jeg enset at det var masssse venner og familie i vigselrommet - men HVOR mange klarte jeg ikke å se før hele seremonien var over. Da vanket det klemmer, knipsing, latter, tårer....ja alle positive følelses-spekter!!

Vel ute etter masssssse fotografering sto limoen og venta på oss. Han kjørte oss til fotografen, der vi hadde time 1530, og venta utenfor. Der tok vi gud-veit-hvor-mange-bilder......DE er jeg spente på å se!!!!!!!

Kl 1645 var vi ferdige hos fotografen! Ja så lang tid tok det......

Vi kjørte så til festlokalet som lå knappe 2 km unna. Der hadde gjestene så vidt begynt å ankomme. 3 damer som vi hadde leid inn til å servere, fikse mat etc etc var allerede i gang med å helle opp i velkomstdrink (Asti Spumante med et jordbær i glasset) og kl 1730 kom ALLE gjestene (64 stk)

Maten var nyyyyyydelig og drikka likseså. Etter maten var det kaffe, cognac, likør og kake. Masse nydelige taler. Vi sang (hadde kun 4 sanger og det var EVIG nok!!) og mange kom med "spontan-taler".

Kl 2130 kom bandet som skulle spille og da kom spriten på bordet hehe... Alle gjestene og vi koset oss glugg ihjel. Det ble tatt ørten bilder og samtlige gjester syntes ideen om å ha engangkamera på bordene var sååå snopvint. Vi har nå 6 sånne engangskamera som jeg gleeeeer meg til å se bildene på!!!!! Er veldig spent på se innholder ja :sjarmor:

Sånn i 0100 tiden ble det laget nattmat, pølser med brød. Og DET var en suksess! Vi hadde kjøpt ca 13 kg pølser og vi har vel igjen en 3-4 kg!!

Vi tok taxi til hotellet der vi skulle være sånn i 0400 tiden riiiiimelig slitne med guuuuud så glade og fornøyde!!!!!

Og ja - - når vi kom til hotellet så sto takstameteret på kr 97 men taxisjåføren sa at det kosta 50,-. Vi måtte jo spørre om han så feil..men vi fikk til svar at "det er første gang jeg kjører et brudepar så da koster det 50,-" Vi betalte kjapt og takket såå fornøyde.

Sovna - LITT mer slitne hehe...hehe....sånn litt over 0500 på mårran!!!

Vi har fått et KJEMPEFLOTT bryllup, flotte og NYTTIGE gaver og masse tilbakemeldinger om at gjestene syntes det var en flott og superb bryllup!!

Så, det var min historie :)

Hilsen Scorpina

- som elsker å være gift :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Det høres ut som om dere hadde en fantastisk dag!

Kos dere som nygifte.

Gjest Tabby
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! Det høres ut som dere har hatt det helt topp! :-)

Gjest Muslingen
Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Skrevet

GRATULERER!

Nå gleder jeg meg enda mer til vi skal til byfogden :hjerte:

Hørtes ut som en fortreffelig dag, som endte slik det seg hør og bør :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye! Høres ut som om dere har hatt en drømmedag!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått Fru Scorpina :)

Skrevet

Gratulerer sååååå masse!

Samme dag, begge er fornøyde og fikk bryllupet vi ville ha, er det rart vi nyter å være gift eller :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye!

Høres ut som du fikk en fantastisk dag! :hjerte:

Skrevet

GRATULERER!

Så flott at dere fikk en så fin dag!

Skrevet

Gratulerer!

Det høres ut som om dere hadde et fantastisk bryllup. :D

Skrevet

Gratulerer saa masse, Scorpina! Kos deg som nybakt frue :bryllup:

Stor klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer så mye.

Hørtes ut som om dere hadde en fin dag. Lykke til videre i ekteskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...