AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Dette blir litt generaliserende, men det er ikke vondt ment på noen måte... I media og ellers blir det stadig vekk påpekt at menn oftere interesserer seg for politikk, samfunn og nyheter en det kvinner gjør. Som sagt dette er generaliserende, for dette er resultater fra store undersøkelser gjort på landsbasis, men er det noe i det...? Grunnen til at jeg spør er at jeg håper å finne en kvinne som interesserer seg for politikk, samfunn, verden rundt seg og gode diskusjoner, så jeg klamrer meg til håpet om at undersøkelsene tar feil... hehe... Jeg elsker en god diskusjon og liker å bli utfordret på mine meninger; kunne ikke hatt en kjæreste som ikke var i stand til å gi meg dette; ville kjedet meg i hjel... I det siste har jeg datet litt, men finner ingen kvinner som har slike interesser. Er medlem på nettdating-side også, der krysser de fleste kvinner av for "ikke interessert" på politikk... Hvor finner man kvinnene som følger med på politikk, samfunn og verden rundt seg, har meninger om nevnte og gjerne tar en diskusjon...? M37 Anonymous poster hash: bdaae...280
Gjest Mankiw Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Vurdert å gå inn i et parti og treffe folk der?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Enig med han over, meld deg inn i et politisk parti. Også i frivillige organisasjoner (som Røde Kors etc.) er det gjerne samfunnsengasjerte mennesker Anonymous poster hash: 60434...f9e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 så du brille i går eller,ts? Nei, brille er en dårlig kopi av QI på BBC. Uinteressant... Anonymous poster hash: bdaae...280
Edvarda Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Vi er jo interessert i verden, mange av oss. Likevel vet jeg ikke om jeg ville listet politikk som en interesse, fordi jeg synes bevissthet og opptatthet av samfunn og verden er en grunnleggende selvfølge, og dermed tolker jeg politisk interesse til å bety politisk aktivisme. Muligens my bad
Apehjerne Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Nei, brille er en dårlig kopi av QI på BBC. Uinteressant... Anonymous poster hash: bdaae...280 "ok".
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Vi er jo interessert i verden, mange av oss. Likevel vet jeg ikke om jeg ville listet politikk som en interesse, fordi jeg synes bevissthet og opptatthet av samfunn og verden er en grunnleggende selvfølge, og dermed tolker jeg politisk interesse til å bety politisk aktivisme. Muligens my bad TS her, Jeg ordla meg nok litt dårlig. I HI tenkte jeg på det du beskriver som bevissthet og opptatthet av samfunn og verden rundt seg. Anonymous poster hash: bdaae...280
Edvarda Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 TS her, Jeg ordla meg nok litt dårlig. I HI tenkte jeg på det du beskriver som bevissthet og opptatthet av samfunn og verden rundt seg.Anonymous poster hash: bdaae...280 Ja, det tenker jeg på som å være et våkent menneske, rett og slett. Venninnen min er det jeg ser på som "politisk interessert", for hun er partimedlem, står på lister, går på møter og alt sånt. Poenget mitt er at kanskje de ikke krysser av i riktig boks, men det kan godt hende de er slik du ønsker likevel
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er kvinne, og interesserer meg for samfunn og politikk. Leser bøker i statsvitenskap for å få stadig mer peiling, og følger med i internasjonale såvel som nasjonale medier Fotballkunnskapen er det verre med. Anonymous poster hash: 90b89...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå