AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Vi har samlivsproblemer som innebærer tillitsbrudd fra hans side. Utroskap og forbruksgjeld. Han vil at vi skal jobbe med forholdet, mens jeg er sterkt i tvil. Har lyst til å bo for meg selv en stund - og eventuelt leie. Vi har tre barn i skolealder. Ingen av oss vil ha råd til å beholde huset. Pga. stor gjeld må vi refinansiere lånet. Det er sannsynlig at vi kan få en god del for huset hvis vi selger. Men, jeg kan vel ikke klare å flytte ut mens vi har felles gjeld? Det vil ta lang tid å eventuelt gjøre huset klart for salg, pga mye oppsamlet av rot og eiendeler i garasje/loft samt uferdige oppussingsprosjekter. Føler liksom at alt må være ordnet opp i før jeg kan ta skrittet og flytte. Samtidig vil jo ikke huset klargjøres så lenge jeg/vi bor der. Da tenker han jo at jeg kommer til å bli værende. Hvordan kan jeg leie leilighet og samtidig jobbe med å avslutte felles økonomi? Jeg vil vel ikke ha råd til å leie så lenge vi har felles huslån. Anonymous poster hash: e420d...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå