Gå til innhold

Til dere som lurer på om han er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er veldig mange tråder som omhandler om en gutt er interessert, eller ikke.

I de aller fleste tilfeller, vil en jente merke om en gutt er interessert.

Rett etter jeg hadde møtt en gutter tidligere, begynte jeg å sende dem meldinger, og var desperat etter å få vite om de likte meg eller ikke.

SÅ leste jeg boken "He's just not that into you". Og etter det gikk det opp et lys for meg, ikke bare et lys, men en hel stjernehimmel!

Denne boken er et must for jenter! LES DEN!

Endret av celinus
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange 'guider' som sier akkurat det samme som den boken (som er grei nok, men ikke det beste jeg har lest). Forøvrig er det noe alle burde fortelle egne døtre, men ikke alle kvinner er såpass bevisst.

En annen måte å se det på er rett og slett "handling over ord".

Analysering av sms, chat samtaler osv. er bortkastet tid. Det som teller er handling - ber han deg ut, tar han ofte kontakt, anstrenger han seg for å treffe deg osv.

Anonymous poster hash: d2e85...e66
  • Liker 1
Skrevet

Jenter må da for pokker vise litt initiativ de og. Hvis dere forholder dere konstant passive vil VI tolke det dithen at dere ikke er interesserte.

• Liker 8
Skrevet

Jenter må da for pokker vise litt initiativ de og. Hvis dere forholder dere konstant passive vil VI tolke det dithen at dere ikke er interesserte.

Dette tenkte jeg også. Det finnes jo menn som er beskjedne og som kan være interessert i kontakt, selv om de ikke klorer på døra...

Så jeg forbeholder meg retten til å analysere, tolke og håpe i vilden sky! ;)

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig må vi vise litt iniativ vi også, dette er bare helt basic. Og det funker som søren!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange tråder som omhandler om en gutt er interessert, eller ikke.

I de aller fleste tilfeller, vil en jente merke om en gutt er interessert.

Rett etter jeg hadde møtt en gutter tidligere, begynte jeg å sende dem meldinger, og var desperat etter å få vite om de likte meg eller ikke.

SÅ leste jeg boken "He's just not that into you". Og etter det gikk det opp et lys for meg, ikke bare et lys, men en hel stjernehimmel!

I en setning kan man oppsummere boken slik: Hvis en gutt er interessert i deg, vil du merke det. Hvis du lurer, er han ikke interessert. Så enkelt er det! Og det er ingen vits i å bortforklare eller analysere.

Denne boken er et must for jenter! LES DEN!

Og ikke jakt på guttene, de vil jakte selv.

Takk for det :)

uenig. har opplevd flere ganger at jeg både har lurt og ikke trodd de va interessert men så viste det seg at de faktisk var det

Anonymous poster hash: 7a9b5...6e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er uten unntak min erfaring også. Er de interessert så vet du det! Det betyr ikke at man skal forholde seg passiv og ikke gjøre noe selv, det skal være en toveisgreie der begge gir og tar. Men lurerer du på om han interessert så er han ikke det. Så enkelt er det faktisk!

Anonymous poster hash: fe4ce...bdf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både enig og uenig. Men det som er viktig er kommunikasjon. Hvis man ikke spiller spill og er ærlig kommer man langt ;)

Anonymous poster hash: 2a626...bcf

Skrevet

Dette er uten unntak min erfaring også. Er de interessert så vet du det! Det betyr ikke at man skal forholde seg passiv og ikke gjøre noe selv, det skal være en toveisgreie der begge gir og tar. Men lurerer du på om han interessert så er han ikke det. Så enkelt er det faktisk!

:)

AnonymBruker
Skrevet

så da er ikke daten min egentlig interessert da, siden jeg lurte i utgangspunktet? så utrolig teit å si

Skrevet (endret)

så da er ikke daten min egentlig interessert da, siden jeg lurte i utgangspunktet? så utrolig teit å si

Dette gjelder jo ikke i hvert enkelt tilfelle, kjære deg....

Endret av celinus
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder jo ikke i hvert enkelt tilfelle, kjære deg....

du skrev " om du lurer så er han ikke interessert. så enkelt er det faktisk"

nei så enkelt er det faktisk ikke

AnonymBruker
Skrevet

Han må jo ha sjansen til å be deg ut. Men dersom han ikke tar initiativ, bare kontakter deg sporadisk eller på annet vis får deg til å lure, så er nok svaret nei.

Skrevet

Han må jo ha sjansen til å be deg ut. Men dersom han ikke tar initiativ, bare kontakter deg sporadisk eller på annet vis får deg til å lure, så er nok svaret nei.

eeh? det sier vel seg selv. om han ikke tar kontakt så er han ikke interessert. trenger for faen meg ingen bok til å fortelle noen det

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg lurer på om han er interessert eller ikke, er jeg gjerne litt tilbakeholden. Hva hvis han tenker på samme måten? Alle menn er faktisk ikke jegere og frampå, noen er beskjedne og usikre, og viser ikke følelser med hele seg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis jeg lurer på om han er interessert eller ikke, er jeg gjerne litt tilbakeholden. Hva hvis han tenker på samme måten? Alle menn er faktisk ikke jegere og frampå, noen er beskjedne og usikre, og viser ikke følelser med hele seg.

Hvis de er interesserte, så tar de kontakt uansett. Er de sjenerte, så klarer de å sende en sms. Hvis de ikke klarer det, så er de vel heller ikke mye å samle på?

Endret av celinus
Skrevet

Og ja, definitivt, man må både se på det personen sier og det personen faktisk gjør. Det forteller ganske mye, særlig hvis disse to tingene ikke stemmer overens. Det i seg selv er dumpegrunn.

Skrevet

Hvis de er interesserte, så tar de kontakt uansett. Er de sjenerte, så klarer de å sende en sms. Hvis de ikke klarer det, så er de vel heller ikke mye å samle på?

å herregud...nei for all del, forkast alle sjenerte mennesker. de er jo ikke verdt det

• Liker 1
Skrevet

å herregud...nei for all del, forkast alle sjenerte mennesker. de er jo ikke verdt det

Det var vel ikke det jeg mente... Men selv om man er sjenert, så kan man sende en sms....

Skrevet (endret)

Jo, det vil jeg da si at de er.

Frykten for å bli avvist kan være større enn motet. Det er slik for meg (og jeg er et catch), hvorfor kan det ikke være slik for en mann?

Endret av Petra75
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...