AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg ble brått dumpet for et par dager siden, av en helt banal grunn. Det er tydelig at han ikke var glad i meg, det skjønte jeg da han så lett bare kunne dumpe meg. Skjønte det egentlig da jeg lå og var syk og han bare var sint på meg og ikke hjalp meg heller. Jeg er i sjokk, er deprimert og lei. Har vært deprimert de to siste ukene av forholdet, noe han ikke har sett. Jeg har holdt det for meg selv, for å ikke "plage" han med det også. Nå sliter jeg, klarer ikke å spise, sove, gråter hele tiden, trenger noen som bryr seg om meg nå, men klarer heller ikke ha folk rundt meg nå. Jeg vil bare reise vekk, og vurderer å ta bilen, kjøre langt vekk, ta inn på et sted og slappe av, koble av og komme meg vekk fra elendigheten. Jeg tar med barnet mitt. Jeg trenger en anbefaling på et rolig sted å være, koble av. Har noen her inne noen gode forslag? Hvor som helst i landet. Jeg tror en miljøforandring nå vil hjelpe på litt... Anonymous poster hash: cfeb4...fcf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Jeg ble brått dumpet for et par dager siden, av en helt banal grunn. Det er tydelig at han ikke var glad i meg, det skjønte jeg da han så lett bare kunne dumpe meg. Skjønte det egentlig da jeg lå og var syk og han bare var sint på meg og ikke hjalp meg heller. Jeg er i sjokk, er deprimert og lei. Har vært deprimert de to siste ukene av forholdet, noe han ikke har sett. Jeg har holdt det for meg selv, for å ikke "plage" han med det også. Nå sliter jeg, klarer ikke å spise, sove, gråter hele tiden, trenger noen som bryr seg om meg nå, men klarer heller ikke ha folk rundt meg nå. Jeg vil bare reise vekk, og vurderer å ta bilen, kjøre langt vekk, ta inn på et sted og slappe av, koble av og komme meg vekk fra elendigheten. Jeg tar med barnet mitt. Jeg trenger en anbefaling på et rolig sted å være, koble av. Har noen her inne noen gode forslag? Hvor som helst i landet. Jeg tror en miljøforandring nå vil hjelpe på litt... Anonymous poster hash: cfeb4...fcf Vet ikke hvor i landet du bor, men hva med å dra på fjellet? Der er det stille og rolig. Godt for sjela! :-) Anonymous poster hash: 8bace...3da
Rainbow Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Høres bra ut med miljøforandring. Trist å høre at han ikke brydde seg eller la merke til at du hadde det ille. Det var jo ikke noe bra forhold når du følte du måtte skjule hvordan du hadde det! Kanskje du kan dra på et sted som er morsomt for barnet ditt og annerledes for deg? Nå sier du hvor som helst i landet, så da slenger jeg ut et forslag: EKT Langedrag ved Nesbyen. Koselig sted, masse spennende dyr, stille og rolig nå utenfor sesong. Man kan til og med sosialisere med ulver. I tillegg er det mange turmuligheter rundt der, og man kan få et koselig og rolig rom der.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg grein ofte på slutten, var ikke meg selv i det hele tatt. Han klagde på at jeg ikke var sånn i begynnelsen. Men jeg ble nedfor av å stadig bli trukket ned. For en gangs skyld tok han seg tid til å spise middag hjemme sammen med oss. Men da måtte han dra på besøk til kompiser etter det. Ikke engang en hel ettermiddag/kveld gadd han tilbringe sammen med oss. Morsdagen likeså, da måtte han til kompiser rett etter frokosten. Følte meg skjøvet vekk hele tiden, og nedprioritert. Valentindagen spurte han om han "måtte" kjøpe roser. Det koster så lite å vise at man setter pris på kjæresten sin. Han bare gadd ikke, og la ikke skjul på det heller. Jeg var ikke verdt særlig mye, det var viktigere å bruke tida på alle andre. Jeg kom alltid i siste rekke. Han var ikke sånn i begynnelsen. I begynnelsen betød jeg atskillig mer enn det jeg gjorde nå på slutten. Skuff på skuff. Skulle virkelig ønske at det ikke var sånn. Langedrag så veldig vakkert ut. Takk for godt tips. Anonymous poster hash: cfeb4...fcf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Det som også gjorde ting verre for meg, var at jeg sjekka ut om han hadde profil på sukker.no (nei, vi møttes ikke der, men han nevnte at han hadde hatt profil der) og jeg sjekka ut om han hadde det, samme dagen han endte det hele. Da fant jeg profilen hans, der det sto at han var interessert i en flørt som utviklet seg til noe mer... Superbruker, altså betalende bruker... Så jeg sjekka ut Tinder også, for å se om han var der, og der var han også. Ikke bare flørta han med andre damer på facebook, og han ville ikke at vi skulle stå som i et forhold på facebook, selv om vi var sammen i mange måneder. Jeg hadde følt meg mye tryggere i forholdet, om han ville være åpen om at vi var sammen, men han sa at det var viktigst at de nærmeste visste at vi var sammen. Ja, selvfølgelig, for da kunne han jo holde mulighetene åpne for de andre damene... Han har holdt meg for narr på månedsvis. Brukt meg. Involvert seg med barnet mitt. Bare for å kaste meg vekk som søppel. Trodde aldri at han var så iskald og hjerterå. Anonymous poster hash: cfeb4...fcf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Det begynner å gå opp for meg at han er det også, men ønsker at det ikke er sånn... Anonymous poster hash: cfeb4...fcf
Zienna Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Reis kjerringa! Det betyr at du i alle fall ikke lar ham vite at du lider. Nederlag er vondt, men vær stolt, og gjør noe sammen med barnet ditt. Noe som du synes er morsomt. Denne mannen er ikke klar for fast forhold. Kom deg videre!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er kanskje ikke den beste til å gi råd, men har selv vært langt nedpå pga kjærlighetsproblematikk. Det som hjelper meg da, er en tur på byen med venner. Om ikke de har tid, har det hendt jeg går alene. Sitt i baren og ta en drink eller to. Få komplimenter fra andre, ha det kjekt! Etter en drink kan jeg garantere at du har det mye bedre! (Bare ikke gjør det til en vane ) Og som de andre her nevner, gjør noe gøy med barnet ditt. (Og ikke viss barnet at du lider. Kan ikke fordra foreldre som syter til barna om deres uheldige kjærlighetsliv. Barn skal jo ikke høre slik) Det tar nok litt tid å komme over drittsekken, men du kommer deg videre :-) Bare ikke sitt hjemme i stua og tenk over minnene, for det hjelper definitivt ikke. Anonymous poster hash: d15a1...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå