AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har tenkt å gi min kjære en blowjob mens han har bind for øynene en gang. Men jeg er usikker på om jeg skal gå for det jeg vet funker, og satse på at det er "nytt nok" at han ikke kan se noe som helst, og avansere etter hvert, eller om jeg skal prøve noe nytt i selve akten også. Han er visuell av seg, så ved å fjerne det, mister jeg mye av det jeg har lært meg å spille på Jeg har fundert litt på om jeg skal tørre å prøve å bruke leketøy på meg selv samtidig? Han liker at jeg tar på meg selv og sånt, men jeg har bare tatt litt på puppene under samleie kun fordi han liker å se det. Å onanere slik jeg gjør når jeg er alene, har jeg ikke prøvd enda fordi det vil sette en sperre i meg bare det å vite at han ser på, og da føles det bare bortkastet. (Egenkos er for meg nettopp det; egen , alenetid.) Hvis jeg gjør det når han ikke kan se, vil det kanskje hjelpe litt på egne sperrer? Samtidig håper jeg det vil tenne ham at han hører, og at han ikke blir for frustrert over at han ikke får se noe av det. Tror dere jeg "bør" kle meg opp slik jeg ofte bruker? Hva hadde dere likt? Det blir ikke "bortkastet"? Er det noe annet jeg kan prøve? Noen tanker, forslag, eller noe jeg absolutt ikke bør gjøre? Ja, jeg vet at ingen av dere kan svare for hvordan han liker det. Jeg vet at vi må kommunisere om det. Men vi har snakket om det, og han har aldri prøvd dette, han heller, så han er akkurat like (lite) klok som jeg er. Så dette er bare brainstorming for min egen del Anonymous poster hash: edc80...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. mars 2014 #2 Del Skrevet 13. mars 2014 Kilefjær og vibrator! Vibrator på deg selv og på penishodet! Også kan du kile han på kroppen. Morsomt og deilig. Gjør blowjoben litt annerledes ved å ha noe iskaldt å drikke og noe varmt (eks te/kaffe). Om du skjønner hva jeg mener? Ta først en slurk med kaldt også med varmt osv osv. Du kan jo kanskje også prøve å binde han fast litt i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 13. mars 2014 #3 Del Skrevet 13. mars 2014 Kilefjær og vibrator! Vibrator på deg selv og på penishodet! Også kan du kile han på kroppen. Morsomt og deilig. Gjør blowjoben litt annerledes ved å ha noe iskaldt å drikke og noe varmt (eks te/kaffe). Om du skjønner hva jeg mener? Ta først en slurk med kaldt også med varmt osv osv. Du kan jo kanskje også prøve å binde han fast litt i tillegg? Høres spennende ut ! Har du prøvd dette selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. mars 2014 #4 Del Skrevet 13. mars 2014 Høres spennende ut ! Har du prøvd dette selv ? Selvføgelig! Man gir jo ikke tips om man ikke vet hva man snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 13. mars 2014 #5 Del Skrevet 13. mars 2014 Selvføgelig! Man gir jo ikke tips om man ikke vet hva man snakker om Hehe,sant det da Kan tenke meg at din kjære ikke klagde akkurat.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Del Skrevet 13. mars 2014 Kilefjær har vi prøvd en gang tidligere, det var ikke den helt store greia for noen av oss. Men kanskje som et helt overraskende moment? Varm og kald drikke har jeg lest mye om, men aldri testet skikkelig, når jeg tenker meg om ... *notere* TS Anonymous poster hash: edc80...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. mars 2014 #7 Del Skrevet 13. mars 2014 Kilefjær har vi prøvd en gang tidligere, det var ikke den helt store greia for noen av oss. Men kanskje som et helt overraskende moment? Varm og kald drikke har jeg lest mye om, men aldri testet skikkelig, når jeg tenker meg om ... *notere* TS Anonymous poster hash: edc80...980 Om kilefjær ikke er så spennende, kan en pisk kanskje være noe? Pisk av silikon er veldig 'ufarlig' og kiler bedre enn fjær om du stryker den på kroppen! Også er det en type pisk som ikke er noe veldig vond. Er han blindfolda blir det jo litt annerledes uansett Noe som jeg synes er kjempegøy er å la typen bli bundet fast eller ha på blindfold også sette meg oppå han, uten å la han tre inn. Og bare ha pikken rundt vagina og nesten ta den inn hele tiden samtidig som jeg puster han tungt i øret. Han blir heeeeelt gal og nyter det veldig når han først får det. Effekten av det er best når han får litt blowjob først, for da il han iallefall ha mer! Noe som også er spennende med blindfolds er å slikke han på magen/nippler/hals og få stedet litt fuktig også blåse forsiktig på stedet. For da blir det iskaldt der! Hehe. Deilig og overraskende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malucca Skrevet 13. mars 2014 #8 Del Skrevet 13. mars 2014 Å gi en blowjob mens han er bundet fast og har bind for øynene er kjempespennende! Hvis du vil kle deg opp, kan du jo la ham se deg mens du binder ham fast mens du har på deg noe pirrende, så han vet hva som befinner seg bare cm fra øynene hans uten at han får se. Dette kan jo bygge opp under spenningen! Å fokusere på resten av kroppen er også biktig! Bit nippler, slikk nedover magen og blås på penis. Leketøy er også spennende å blande inn! :D sett på ham en kukring med vibrasjon, lek med ballene hans mens du suger og leker med tungen. Jobb deg opp mot ansiktet i blant og, blås ham på leppene og drist deg til et vått kyss, før du brptt gir deg! Som jeg ser over her også - sett deg på ham og teas han med vulva! La ham smake på deg! Her har du mange muligheter lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Del Skrevet 29. mars 2014 Pisk har vi ikke, men det kan jeg prøve en gang det blir skikkelig lakk og lær-tema I kveld blir kvelden ... Flere tips/tanker/istemmelser? TS Anonymous poster hash: edc80...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Del Skrevet 29. mars 2014 Just do it Anonymous poster hash: d5f34...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2014 #11 Del Skrevet 29. mars 2014 du kan jo onanera med vibrator ved sidan av han. at han berre høyrer lydene frå deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #12 Del Skrevet 29. mars 2014 Ved bruk av bind for øynene handler det om hva han sanser og ikke sanser. Han blir mer var på berøring, lukt og lyd. Han vil få en annerledes opplevelse når han kan kjenne at du har ¨på deg noe sexy men vet ikke hva. Han vil også kunne høre at du tar på deg selv, eller bruker leketøy på deg selv. Spenningen han opplever med at han ikke vet hva som kommer bidrar også til opplevelsen. Han kan bli kjempekåt bare av å høre at du leker med deg selv med en vibrator... Gjør det sexy og godt for deg selv også, ikke bare han. Han tåler å ligge å vente på hans tur. Bind hendene hans fast i noe så blir det ekstra gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Del Skrevet 31. mars 2014 I tilfelle noen lurte, endte jeg opp med å bruke vibrator på meg selv mens jeg sugde ham. Han elsket det(da han skjønte og fikk bekreftet hva som foregikk), og ikke ble det så ukomfortabelt for meg selv som jeg fryktet heller Dette blir definitivt noe å gjenta ... TSAnonymous poster hash: edc80...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå