mformarte Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hei! Jeg har bestemt meg for å oppleve litt av hva vårt lille land har å tilby.. Har benyttet meg av hotelltilbudet til Coop et par ganger før (Stavanger og Bergen), men nå vil jeg gjerne reise nordover. Har dere noen forslag om hvilke byer jeg kan/bør reise til? Det står mellom disse: Alta, Uløybukt, Tromsø, Harstad, Narvik, Leknes, Bodø, Rognan og Fauske.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Tilbudet er nedlagt. Anonymous poster hash: f2779...b2e
mformarte Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2014 Tilbudet er nedlagt. Anonymous poster hash: f2779...b2e Hm, det var det ikke for noen dager siden.. Var inne og bestilte hotellopphold i Bergen. 1
Catlin Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Internettsiden har vært stengt en periode pga hacking. Den er nå åpen igjen. Hvis du ikke har vært i Tromsø, bør du ta en tur dit.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Anbefaler Tromsø. Og du bør spesielt unne deg en tur der når midnattsola er kommet. Rett og slett nydelig å stå på toppen av fjellheisen og se Tromsø og Kvaløya badet i midnattsola. Om du velger Tromsø bør du ta deg en tur til Sommarøy. Vakkert landskap. Anonymous poster hash: e80cc...376
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Ihvertfall ikke Harstad, der er det dritstygt. Anonymous poster hash: 97002...ea3
freddy Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Det er ikke alltid at Coop sitt tilbud er et "kupp"!. Vi bestilte 2 netter på Elite Stadshotell i Karlstad, og kom noen kroner billigere ut av det ved å bestille via booking.com. Så vær litt våken og ikke stol blindt på de såkalte kuppene
I all verden Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Ihvertfall ikke Harstad, der er det dritstygt. Anonymous poster hash: 97002...ea3 Jeg har bodd i Harstad i 13 år. Må dessverre si meg enig.
Sylvari Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Alta er ikke noe å reise til med mindre du kommer midt i nordlyssesongen eller når det er skikkelig midnattsol. For Alta er ikke noe pen by Tromsø er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Sjekk værmeldingen før du reiser nordover. Det er idyllisk og magisk her i riktig vær, men i dagens sludd-regn-snø-vind-hålke er det direkte nitrist. Ellers er Narvik aktuell hovedsakelig på vinteren for skiinteresserte. Eller på sommeren om man vil bestige Stetind. Historieinteresserte får muligens også noe ut av byen. For øvrig har den lite å by på. Tromsø er mer spennende sånn sett, mange muligheter. Harstad har vel ikke stort annet enn litt pen natur når været er fint? Jeg dro til Svolvær en gang og bodde på rorbuer og gikk turer. Trivelig, og spesiell natur. Men dessverre væravhengig. Anonymous poster hash: 698d8...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå