AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Jeg skjelver mye om jeg tar i litt på trening, skal ikke mye til, planken e.l er umulig for meg bare pga skjelvingen, og det er ikke eneste øvelsen jeg ikke klarer å pushe meg max på pga dette.. Jeg ser rundt meg at de andre ikke gjør det med mindre de tar over 100kg i benk osv selvfølgelig, eller er KJEMPEslitne! Kan jeg også slutte å skjelve helt engang? Eller er jeg bare sånn? Er det mulig? Er så irriterende og sjenerende :-( Anonymous poster hash: 40e5f...c1a
Engel Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Det blir bedre etter hvert. Jeg også skjelver etter en stund i planken, og ved andre styrkeøvelser med (for meg) stor belastning. Er bare et tegn på at man pusher seg skikkelig tenker jeg. Det du kan prøve når skjelvingen starter er å justere stillingen litt. Det kan hjelpe i planken i alle fall. Ta beina lengre fra hverandre feks. Prøv deg litt fram.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Husk å puste og være "avslappet" når du jobber. Antagelig stresser du deg litt opp og da skjelver du fortere. Anonymous poster hash: fe57b...17d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 TS her. Takk for svar. Og ja, jeg er avslappet altså, jeg har trent styrke i mange år, men vært syk lenge nå, så tungt å starte på igjen. Men jeg har alltid vært sånn at jeg skjelver lett, uansett om jeg tar i eller ikke. Får ikke til å trene core f,eks, teknikken blir feil pga skjelvingen! Er dette noe jeg kan ta opp med lege ellernoe? Kan det være noe å gjøre med? Anonymous poster hash: 40e5f...c1a
Gjest bustyvel Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg skjelver også ved harde anstrengelser, helt normalt det, og det blir nok bedre etterhvert!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Kan det være en idé å gjøre mer dynamiske øvelser og mindre statiske? Anonymous poster hash: 20266...c38
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Kan det være en idé å gjøre mer dynamiske øvelser og mindre statiske?Anonymous poster hash: 20266...c38 Hm, kan du gi meg noen eksempler? :-) Anonymous poster hash: 40e5f...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå