Gå til innhold

Noen tips til hagebryllup? hva må jeg huske på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har hatt hagebryllup? fortell gjerne hvordan dere gjorde det. Hva jeg ikke må glemme, hva er viktig å ta hensyn til osv. :-)

hvor leide dere evnet partytelt?

Endret av Miss Indi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt hagebryllup selv og heller ikke vært i noe slikt. Men det aller viktigste er vel å huske på at været kan være ustabilt og derfor sørge for tak over hodet, varme tepper etc. slik at gjestene slipper å bli gående våte og kalde. :)

Skrevet

Har vært i ett bryllup hvor det var satt opp partirekken i hagen. Fint bryllup, men det jeg husket best, er at jeg frøs noe j..... hele kvelden. De hadde ikke sørget for nok oppvarming, og det endte med at vi dro hjem relativt tidlig etter å hakket tenner gjennom hele middagen. Fant noen gamle tepper i bilen og brukte dem, men det var ikke nok. Så sørg for varme, evt muligheten for å gå innendørs.

AnonymBruker
Skrevet

Viktigste å huske på er vær og vind.

Jeg var i et hagebryllup i regn som var vellykket. Det var fordi de hadde lagt gulv som var hevet over bakkeplan og så satt partytelt oppå. I tillegg fyret de med mange terrassevarmere, hadde tepper liggende til de som satte seg lenge ned og stort dansegulv (så man kunne danse seg god og varm ;) )

Heldigvis begynte ikke regnet før middagen var ferdig. Mukii det hjalp. Men vellykket bryllup var det.

Anonymous poster hash: 8ae4f...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...