Gå til innhold

Er det noen anonymebrukere du er nysgjerrig på og kunne tenkt deg å bli kjent med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det?

Fortell din interesse her, gjerne med en link til innlegget du ble betatt av.

Anonymous poster hash: 6dbe6...41d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det?

Basere hvem jeg kunne tenke meg å ta en øl og løse verdensproblemer med basert på et innlegg i en tråd, nope ikke en sjanse en gang. Muligens at denne brukeren sa at jeg burde ta en hengeløkke rundt halsen i en annen tråd, hvem vet.

Anonymous poster hash: 96975...ebb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Basere hvem jeg kunne tenke meg å ta en øl og løse verdensproblemer med basert på et innlegg i en tråd, nope ikke en sjanse en gang. Muligens at denne brukeren sa at jeg burde ta en hengeløkke rundt halsen i en annen tråd, hvem vet.

Anonymous poster hash: 96975...ebb

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Anonyme bruker er skikkelig turn OFF

Anonymous poster hash: be390...af6
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anonyme bruker er skikkelig turn OFF

Anonymous poster hash: be390...af6

Bedre det enn at den vanlige brukeren min er skikkelig "Turn off" fordi jeg sa noe feil om fotballfruen i en annen tråd... =)

Anonymous poster hash: 4155a...33d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt sansen for meg selv, etter et par av innleggene jeg har lest. Men jeg vet jo ikke hvem jeg er, da. :vetikke:

Anonymous poster hash: 43e34...cb3
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Okei, nok avsporinger nå :fnise: Jeg har selv lagt merke til noen anonyme. Det eneste problemet er å vite om det er mann eller kvinne..

Skrevet

Hvordan ser dere forskjell på de? Jeg er ikke i stand til å huske "hashen" deres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser dere forskjell på de? Jeg er ikke i stand til å huske "hashen" deres.

Skrivestil og tema.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, nok avsporinger nå :fnise: Jeg har selv lagt merke til noen anonyme. Det eneste problemet er å vite om det er mann eller kvinne..

Sitèr noen av innleggene du har likt da, så kanskje de ser dem og kan fortelle deg om de er mann eller kvinne.

Anonymous poster hash: 49c92...47c

Gjest Gjest
Skrevet

Er det?

Nei, ingen av de anonyme brukerne er interessante.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitèr noen av innleggene du har likt da, så kanskje de ser dem og kan fortelle deg om de er mann eller kvinne.

Det var en anonymbruker, for to uker siden, men jeg husker dessverre ikke hvilken tråd det var. Jeg har lett og lett. Det var bare en skikkelig flåsekommentar! :fnise:

Gjest celine
Skrevet

Nix, ønsker ikke noe mer kontakt med folk som ikke gidder å skrive under fast nick.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en AB som ofte deltar i diskusjoner om politikk, og som er utrolig flink til å argumentere for seg. Skulle gjerne visst hvem det var!

Anonymous poster hash: 4d09a...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Det er en AB som ofte deltar i diskusjoner om politikk, og som er utrolig flink til å argumentere for seg. Skulle gjerne visst hvem det var!

Anonymous poster hash: 4d09a...2f7

Link?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en anonymbruker, for to uker siden, men jeg husker dessverre ikke hvilken tråd det var. Jeg har lett og lett. Det var bare en skikkelig flåsekommentar! :fnise:

Husker du hva tråden handlet om?

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at enkelte personer setter en brukerprofil på KG så høyt at de vil verne om dens "gode navn og rykte" gjennom å drive debatt som anonym bruker. Hva er vitsen med det? Haha! Bare rot i debattene.

Jeg legger ikke merke til de anonyme, og sjeldent jeg gidder følge en lengre samtale med de i hvert fall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker du hva tråden handlet om?

Nei, jeg tror det var politikk men jeg er ikke sikker. Husker kun at jeg tenkte "for en mann!" Men, det er jo ingen garanti for at det var en mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen av de anonyme brukerne er interessante.

Selv ikke han som var snill mot hunden sin? :-P ;-)

Anonymous poster hash: 114c1...4ac

Gjest Gjest
Skrevet

Selv ikke han som var snill mot hunden sin? :-P ;-)

Anonymous poster hash: 114c1...4ac

Selv ikke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...