AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Noen her som bor i Drammen og trener på 24Fitness? Jeg er ei jente på 24 år som ønsker meg en treningspartner da det er så kjedelig å trene helt alene. Jeg har også sykkel og langrennsski (nybegynner), så vi kan variere treningen litt Målet mitt er å gå ned ca 15 kilo til sammen (har allerede gått ned 5), minske mest mulig av fettprosenten, og øke i muskelmasse. Ønsker å nå målet innen 1. juli 2014. Tenkte å starte på Jillian Michaels 30 Day Shred programmet da jeg har lest mye bra om det, så om det er noen utrente der ute som også har lyst til å starte og trene, si ifra Anonymous poster hash: 8c49d...aa1
Liiah Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Hei. Jeg er 26år og trener der. Hva liker du helst av trening og hvor ofte? Jeg har samme vekt mål som deg også :-)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Jeg prøver å trene alt fra 4-7 dager i uka, avhengig av formen og hvor hardt jeg tar i. Noen ganger to økter på samme dag - en morgen og en kveld. Er egentlig nybegynner på treningssenteret, så jeg føler jeg valser mye rundt apparatene og tester ut her og der Ellers liker jeg å ta i, i alle slags treningsform. Men jeg har utrolig dårlig kondis, så jeg pleier å gi opp etter ca 15-20 minutter på mølla Hvor lenge har du trent, og hva trener du som oftest? Anonymous poster hash: 8c49d...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå