AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er heldig og har ikke ofte kviser, men når jeg først får kviser så kommer det alltid på haken (litt på siden). Har lest litt om at dette kan være hormonelt, men er det noen her som har erfaring med dette? Har tenkt på PCOS. Anonymous poster hash: 92bd9...e75
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Vasker/renser du godt? Sitter du ofte og støtter haken i hånden? Også noe å tenke på! Anonymous poster hash: 96f50...636
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Man kan få kviser o.l. dersom man snakker i mobil/telefon (altså holder den opp mot hodet). Anonymous poster hash: 83378...72a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har vært plaget med akkurat det samme! Gjerne veldig dype, smertefulle cysteaktige kviser også. Har gode hudpleierutiner, passer på det som nevnes over mtp. telefon, osv. For meg ble redningen Dalacin Liniment! Har ikke hatt en eneste kvise siden et par uker etter at jeg begynte. Bruker den foreløpig daglig, men skal forsøke å kutte den ut når det er gått 3 mnd. Den er litt dyr, men jeg synes absolutt det er verdt å be legen om resept på den! Anonymous poster hash: 7f635...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå